Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan inte någon döpa om den här tråden till "Den officella runktråden" istället? :(

Inte bara det att det inte finns så många på forumet som har haft sex utan onani tycker i alla fall jag ingår inom kategorin sex, sen heter ju tråden sex och sånt.

topp3 @ får du verkligen ha så stor sig.?

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har många negrer jätte-dolmar :( ?

Jag menar det är ju oftare man ser en neger med halvmeters kuk en vit som är lika välutrustad.

Hähä... för att vi ska bli avundsjuka och förslava dem?

Eh, det var ett skämt... man kan inte vara nog försiktig i dessa tider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, kan vi snacka om inte runkrelaterade saker?

Kanske riktigt sex!

Hur ser er grömkvinna ut. Endast kroppsligt. Intellekt har inget med sex att göra!

Själv gillar jag lagom smala kvinnor. Alltså inte feta, men inte så man ser revbenen på dom. Sen spelar storleken på bröstet ingen roll. Det handlar om form! Inget vidrigt hängskit, eller smala dinglande linor. Sen spelar hudfärg eller hårfärg ingen roll. Håret ska dock inte under några omständigheter vara KORT!

Hur är det med er?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, kan vi snacka om inte runkrelaterade saker?

Kanske riktigt sex!

Hur ser er grömkvinna ut. Endast kroppsligt. Intellekt har inget med sex att göra!

Själv gillar jag lagom smala kvinnor. Alltså inte feta, men inte så man ser revbenen på dom. Sen spelar storleken på bröstet ingen roll. Det handlar om form! Inget vidrigt hängskit, eller smala dinglande linor. Sen spelar hudfärg eller hårfärg ingen roll. Håret ska dock inte under några omständigheter vara KORT!

Hur är det med er?

Grömkvinnan kvinnan e snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömkvinna?

Excorcist-liknande tös med elefantbetar. Gärna tre ögon också.

Om vi nu snackar mardrömmar, det vill säga.

Twist it, shake it shake it shake it, baby... c'mon, shake a tail feather... bend over, lemme' see you shake a tail feather... lalala...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömkvinna?

Excorcist-liknande tös med elefantbetar. Gärna tre ögon också.

Om vi nu snackar mardrömmar, det vill säga.

Twist it, shake it shake it shake it, baby... c'mon, shake a tail feather... bend over, lemme' see you shake a tail feather... lalala...

Och återigen garvar ni bort alla försök att få den här tråden det minsta seriös!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och återigen garvar ni bort alla försök att få den här tråden det minsta seriös!

Cyniska sate, du stöder den okända terroriströrelsen nu, vet du. Sanningen att säga vet jag att din fråga kommer leda till diverse "jag älskar blondiner med stora bröst! Habba habba!"-inlägg från olika pubertetsfreaks, så jag försöker avstyra kalaset.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyniska sate, du stöder den okända terroriströrelsen nu, vet du. Sanningen att säga vet jag att din fråga kommer leda till diverse "jag älskar blondiner med stora bröst! Habba habba!"-inlägg från olika pubertetsfreaks, så jag försöker avstyra kalaset.

Om vissa gillar blondiner med stora bröst, then so be it. Jag gillar också blondiner me stora bröst! Men jag skulle lika gärna kunna ta en brunett eller asiat me små bröst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckerinte om stora bröst, och hatar silikon.. Det skulle va om kvinna känner sig bättre i det, men annars... :(

Sött med små bröst... :D

EDIT: dessutom känns det obekvämt att röra!! Alldeles för hårt som om dom hade bröstcancer! Iallfall de jag har fått chansen att röra..

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...