MAFIA_KING Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Har 1 bild på porr lol. Edit: Jag brukar inte vara inne på porr sidor. Redigerad 15 juli, 2005 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har 1 bild på porr lol. Edit: Jag brukar inte vara inne på porr sidor. Jaha okej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har 1 bild på porr lol. Edit: Jag brukar inte vara inne på porr sidor. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Intresseklubben_Antecknar.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har 1 bild på porr lol. Edit: Jag brukar inte vara inne på porr sidor. Ummm.. det heter porr bild och jag e inte heller inne på porr sidor, har tankat all min porr på dc eller bittorrent utom bilderna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Intresseklubben_Antecknar.jpg Varför kommer folk med en massa "Intresseklubben antecknar" och skit? Denna topic handlar om "Sex och sånt" right? Hur orkar ni bry er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Varför kommer folk med en massa "Intresseklubben antecknar" och skit? Denna topic handlar om "Sex och sånt" right? Hur orkar ni bry er? Detta är min beskrivning om honom och vad han borde göra (skämt) My inturpretation of You [X]Clueless Newbie [X] Loser [] Spammer [X] 12 year old [X] Pervert [X] Nerd [X] l337 d00d/"vet" [X] Other You Are Being Flamed Because [] You posted a Nudity thread (anime or normal). [X] You whine like a bitch. [] You started another thread to beat an already dead horse. [] You bumped a thread from the last page. [] You started an off-topic thread. [] You posted a "YOU ALL SUCK" message . [] You don't know which forum to post in. [] You don't know which thread to post in. [] You don't know how to spell properly. [] You posted false information. [X] You posted something totally uninteresting. [] You doubleposted. [] You posted a message all written in CAPS (oR aLtErNaTe CaPs). [] You posted a X > Y thread. LAME. [] I don't like your tone of voice. To Repent, You Must: [] Give up your AOL Internet account [X] Bust up your modem with a hammer and eat it [X] Jump into a bathtub while holding your monitor [] Actually post something relevant [X] Apologize to everybody on this forum [X] Go stand in the middle of an intersection In Closing, I'd Like to Say: [] Get a life [] Never post again [] I pity your dog [] I think your IQ must be 6 [] Take your crap somewhere else [] Do us all a favor and jump into some industrial equipment [] Go play Dress-Up Barbie Online [X] All of the above tog den från ett annat forum Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Detta är min beskrivning om honom och vad han borde göra (skämt) tog den från ett annat forum Till mig eller Stoffe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Till mig eller Stoffe? Stoffe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Detta är min beskrivning om honom och vad han borde göra (skämt) tog den från ett annat forum http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Intresseklubben_Antecknar.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Intresseklubben_Antecknar.jpg Ska jag göra en till sån? den där bilden e gammal o tråkig, lägg ner med den, som Toki sa, detta e en sex o sånt topic, inte en intresseklubb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Kanske gubben är kåt och antecknar allt vi har skrivit om sex och sånt, och sen säljer ut det till andra äckliga BS killar (skämtar) Kolla på gubben och tänk vad jag har skrivit Redigerad 15 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kanske gubben är kåt och antecknar allt vi har skrivit om sex och sånt, och sen säljer ut det till andra äckliga BS killar (skämtar) Haha ja för fan, det e det han gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Men "onanerar" då! Nja, det heter "pullar" när en tjej för in ett föremål i sin heliga håla in och ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Nja, det heter "pullar" när en tjej för in ett föremål i sin heliga håla in och ut. Eller ett finger eller två. EDIT: har ni tänkt på att alla era möss är "ollade". Akta dig när du lånar din kompis dator. att du inte äter en macka eller nåt då för när man runkar så stänger man ju av sidan eller filmen och då kommer det lite pungsvett på musen. Redigerad 15 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Eller ett finger eller två. Eller tre. Eller en stock som alla? killar här har hoppas jag.. förutom MetoC7 som har en kvist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Eller ett finger eller två. EDIT: har ni tänkt på att alla era möss är "ollade". Akta dig när du lånar din kompis dator. att du inte äter en macka eller nåt då för när man runkar så stänger man ju av sidan eller filmen och då kommer det lite pungsvett på musen. Olla är väl när man går runt å trycker ollonet mot saker, lite pungsvett kan väl inte räknas som en ollning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Grattis då P-C, du är väl den första som dör av lite pungsvett på en kompis mus. Redigerad 15 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Pungsvett luktar ju gott om man jämför me vanlig svett... så ja skulle dö mer av hans handsvett än pungsvett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Grattis då P-C, du är väl den första som dör av lite pungsvett på en kompis mus. Har inte sagt det. Har inte ens sagt att jag tar skada av det. Kom bara att tänka på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Pungsvett luktar ju gott om man jämför me vanlig svett... så ja skulle dö mer av hans handsvett än pungsvett Njaaaa.. pungsvett e ju äckligare.. tycker inte handsvett e så äckligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts