skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ehm, hade med Johanna i 92 minuter så..? Ja jo, visst, sen har vi ju kära pKz som antecknar hur lång tid han haft sex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du måste lära dig fantisera, då kan du runka i toan Kan fantisera, men orkar inte stå upp o runka.. Runkar du vid dator och du får värsta utlösning så det sprutar ut som en brandsläckare i ditt rum... Då får jag torka bort det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 TJejer runkar inte Men "onanerar" då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Joo, tjejer runkar... ... av killar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du runkar vid datorn? Va gör du av... gojan? Runkar alltid vid datorn, har flera t-shirts... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Runkar alltid vid datorn, har flera t-shirts... Me 2 (och kalsonger) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Me 2 (och kalsonger) Hört om papper? Kul om mamma kommer in och ska tvätta och tar en av dina t-shirts och blir kletig på handen.. mums.. Redigerad 14 juli, 2005 av Benvit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hört om papper? Kul om mamma kommer in och ska tvätta och tar en av dina t-shirts och blir kletig på handen.. mums.. Vi har nog båda hört talas om papper. Dock går inte min morsa å plockar i mitt rum, det sköter jag själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Har ni kommit på tangentbordet nån gång då? Svårt att torka mellan knapparna ibland :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men vad gör du med tröjan då? Bokar tid i tvättstugan för att tvätta EN tröja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Men vad gör du med tröjan då? Bokar tid i tvättstugan för att tvätta EN tröja? För det första bor jag i villa, åh för det andra så tvättar jag dom inte, när dom är använda några gånger så slänger jag dom. Redigerad 14 juli, 2005 av P1rsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 För det första bor jag i villa, åh för det andra så tvättar jag dom inte, när dom är använda några gånger så slänger jag dom. .låter dyrt i längden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .låter dyrt i längden Har massa gratis-reklam tröjor hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vart förvarar du tröjorna då? Fräscht och ha en tröja på golvet eller någonstans överhuvudtaget med intorkad sperma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har ni kommit på tangentbordet nån gång då? Svårt att torka mellan knapparna ibland :"> Jo, har kommit där och på skärmen en gång .. jävligt svårt att tvätta tangentbordet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 En strumpa i skrivborslådan eventuellt sarra på misslyckade cdr skivor och ställa sig vid ett fönster och kasta ut dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 En strumpa i skrivborslådan eventuellt sarra på misslyckade cdr skivor och ställa sig vid ett fönster och kasta ut dom Hahaha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hmm jaja. Tror folk är trötta på era runkbravader nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hmm jaja. Tror folk är trötta på era runkbravader nu... Höhö Håller med till 100%!. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja jo, visst, sen har vi ju kära pKz som antecknar hur lång tid han haft sex. Klocka.. Har ni de i erat hem? Eller kanske är för fattiga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts