Everest Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Då är det fantasin det är fel på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är väl lätt att bestämma hur länge... Om man gör det i flera timmar tar dock pungen stryk... Hmm. Haha jo, men asså orka runka längre än 1½ timmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Haha jo, men asså orka runka längre än 1½ timmar Klart man gör. @ skribb: Vadå pungen tar stryk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vad är det snabbaste ni har runkat? Mitt är kanske lite mer än 50 sek kanske Redigerad 14 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det snabbaste ni har runkat? 1½ minut :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det snabbaste ni har runkat? Mitt är kanske lite mer än 50 sek kanske Tror du jag tar tid? Har du tagit tid? Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det snabbaste ni har runkat? Mitt är kanske lite mer än 50 sek kanske ... Då var du fan ta mig snabb.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det snabbaste ni har runkat? Mitt är kanske lite mer än 50 sek kanske Haha du editerade bort att det var ungefär 40 sek. Eh, jag har inte tagit tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Vad är det snabbaste ni har runkat? Mitt är kanske lite mer än 50 sek kanske När jag kom hem efter att ha campat med 20 pers som alltid var runt mig i två veckor! 20 sekunder! Tror jag iaf, nånting sånt var det! Redigerad 14 juli, 2005 av vinnecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tror du jag tar tid? Har du tagit tid? Haha! Men man kan gissa! tex om man sitter framför datorn o runkar så har man ju en klocka på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vad är det snabbaste ni har runkat? Mitt är kanske lite mer än 50 sek kanske 10-20 sekunder.. ja va riktigt jävla kåt... i usa.. inte runkat på ett par veckor så ja passade på när ja va ensam i syrrans hus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du har alltså sex i en timme när snittet för ett samlag ligger på 5 minuter. Säg mig vart kommer logiken in? Fattar inte hur det kan vara 5 min igenomsnitt, själv brukar det hålla på runt 40 min Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men man kan gissa! tex om man sitter framför datorn o runkar så har man ju en klocka på datorn. Du runkar vid datorn? Va gör du av... gojan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Haha du editerade bort att det var ungefär 40 sek. Eh, jag har inte tagit tid. Skrev fel Det kändes som ungefär lite mer än 50 sek iallafall, fick utlösning snabbt(runkade inte på jättelänge ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du har alltså sex i en timme när snittet för ett samlag ligger på 5 minuter. Säg mig vart kommer logiken in? Ehm, hade med Johanna i 92 minuter så..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag får se hur länge jag kan hålla mig.... Har ju inte haft sex än. Det finns ju korttidstjejer man kan hyra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du runkar vid datorn? Va gör du av... gojan? Mjo ibland. hittar inte porr nån annanstans i toan.. går ut strax före det kommar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Till alla tjejer: Hur ofta runkar NI? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Till alla tjejer: Hur ofta runkar NI? TJejer runkar inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Mjo ibland. hittar inte porr nån annanstans i toan.. går ut strax före det kommar Du måste lära dig fantisera, då kan du runka i toan Runkar du vid dator och du får värsta utlösning så det sprutar ut som en brandsläckare i ditt rum... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts