StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 BroDD - du har fel. om man är under 15 år så får man inte ha sex. det kvittar om båda är 14, eller hur gamla de nu är. men visst. man bryr sig inte, men det blir inte lagligare för det. jag bryr mig inte så mycket om hastighetsgränser och trafikljus, men det gör det inte mer lagligt att skita i dem.. detdär med att få stånd i vatten är väl inte så svårt. det beror, som sofie sa, vem man är där med. får man stånd när man håller på och fightas med en kompis så är det lite konstigt.. får man stånd när man är med en snygg tjej som porrar sig så är det mindre konstigt. Är det då ännu midre konstigt om man har halva inne och står och håller på med varandra? he.. he.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Är det då ännu midre konstigt om man har halva inne och står och håller på med varandra? he.. he.. Du kunde inte berätta lite mer detaljerat eller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Du kunde inte berätta lite mer detaljerat eller Öhm, jo det kan jag väl.. Vi stog och .. Ne jag struntar väl i det då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 StellHell - menade du med kompisen eller med en tjej? i ena fallet är det gaanska konstigt. i andra fallet är det inte konstigt alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 StellHell - menade du med kompisen eller med en tjej? i ena fallet är det gaanska konstigt. i andra fallet är det inte konstigt alls. Sofie är både en kompis och tjej. Och vid tillfället även min flickvän. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jaha.. Ni som har sex då.. Vilken ställning är bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jaha.. Ni som har sex då.. Vilken ställning är bäst Gissa 10 gånger? Doggystyle såklart. Tror jag vet en som delar denna bisarra ställning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Gissa 10 gånger? Doggystyle såklart. Tror jag vet en som delar denna bisarra ställning Jasså det tror du att du vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jasså det tror du att du vet Jag tror inget. Jag mer eller mindre vet vad du gillar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 STOR BOKSTAV varför gnäller ingen på StellHell och Sofie? 'använd msn bla bla bla..'.. men för att vara lite on topic. doggystyle. eller att bara ligga och låta tjejen göra det mesta jobbet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 STOR BOKSTAV varför gnäller ingen på StellHell och Sofie? 'använd msn bla bla bla..'.. men för att vara lite on topic. doggystyle. eller att bara ligga och låta tjejen göra det mesta jobbet. Ego Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 varför gnäller ingen på StellHell och Sofie? StellHell är mod, och han gör antagligen inget fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 StellHell är mod, och han gör antagligen inget fel. Ge mig en varning då, vem bryr sig.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ge mig en varning då, vem bryr sig.? Har inte riktat något åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Då kan jag klaga. Sluta använda trådar här på forumet som MSN... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men vadå, dom pratar ju exakt om vad tråden handlar om.. sex. Ni avhållsamma kan väl gå och spamma i SA-delen eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Då kan jag klaga. Sluta använda trådar här på forumet som MSN... Men tänk om det är roligare att snacka här då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men tänk om det är roligare att snacka här då? Jag vet, jag skulle bara klaga för att klaga. Jag har inga egentliga argument. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag vet, jag skulle bara klaga för att klaga. Jag har inga egentliga argument. Då kan du ju istället säga vad du tänder på än att lipa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Då kan du ju istället säga vad du tänder på än att lipa Mig? Gud vad den här tråden är kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts