Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Någon som har problem med för snabb utlösning.? Blir väll bara problem för tjejen? Inte för oss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Blir väll bara problem för tjejen? Inte för oss Mwhahahaha.... Visa ord... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Blir väll bara problem för tjejen? Inte för oss Man får ju inte njuta lika länge! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Man får ju inte njuta lika länge! :'( Man njuter ju av utlösningen? Redigerad 14 juli, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Man njuter ju av utlösningen? Och när man kör... suck amatör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Och när man kör... suck amatör. Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som har problem med att hålla upp den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som har problem med att hålla upp den? Nope... Snarare sagt att få ner den när den väl är uppe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som har problem med att hålla upp den? WTF? Det ska väll inte vara ngt problem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har problem för den blir aldrig riktigt stenhård och ibland går den ner å det känns förjävligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nope... Snarare sagt att få ner den när den väl är uppe. Samma här det e lite jobbigt :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Haha nej snarare för långsam ter typ 1 timme innan jag kommer Du har alltså sex i en timme när snittet för ett samlag ligger på 5 minuter. Säg mig vart kommer logiken in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån som har problem med att hålla upp den? Mer att få ner den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du har alltså sex i en timme när snittet för ett samlag ligger på 5 minuter. Säg mig vart kommer logiken in? Han menar nog när han runkar .. när jag runkar brukar det ta 40 min Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 när jag runkar brukar det ta 40 min Hmm.. intresseklubben antecknar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fan va sega ni är på att runka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fan va sega ni är på att runka. Wurd, dom kan inte ruska fort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Fan va sega ni är på att runka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Wurd, dom kan inte ruska fort. Haha, jo det gör jag.. men tar bara lång tid för mig :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Han menar nog när han runkar .. när jag runkar brukar det ta 40 min Det är väl lätt att bestämma hur länge... Om man gör det i flera timmar tar dock pungen stryk... Hmm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts