Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Elander - naah. tjejer kan behöva lite bekräftelse ibland. jag hoppas att hon bara kollade lite vad du tyckte. det kan vara en hint av att du ska vara lite mer snuttig och gullig. ^_^ prata lite mer om känslor, om hur glad du är att ni är ihop och hur mycket du älskar henne och tycker om henne och så.. aa. du vet själv. det är alltid kul när någon visar eller säger hur mycket de tycker om en. :">

Jag säger alltid sådana saker till henne,men hon gör nästan alltid så som att hon gillar någon annan så jag känner mig orolig sedan så kommer hon in på msn och heter= Älskar dig heting= mig då :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har under en lång tid haft kontakt med en tjej som bor 45 mil härifrån.

Vi är bra vänner och pratar med varandra väldigt ofta, och har även träffats flera gånger.

Saken är den att hon kommer hit och hälsar på under nästa vecka. Hon är ett år äldre än mig och jag har svårt att förklara mina känslor för henne.

Vissa stunder tror jag att det är bäst om vi bara är vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är bra vänner och pratar med varandra väldigt ofta, och har även träffats flera gånger.

Saken är den att hon kommer hit och hälsar på under nästa vecka. Hon är ett år äldre än mig och jag har svårt att förklara mina känslor för henne.

Säg att du älskar henne.

Sen så får det bli som det blir.

Men om allt går fint så.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge henne lite tecken. Typ ta hennes hand om ni kollar film, bjud henne på saker, va snäll. Om allt går väl försök lite mer. Lägga armen om henne kanske eller nåt liknande. Sen innan hon åker kysser du henne och sen får det bära eller brista... :P

Fan va dålig jag är på att ge råd... Jaja lycka till iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl blir lite svårt att vara tillsamans med någon som bor 45 mil ifrån dig? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det var väl typ en porrfilm om jag har förstått det rätt?

Nej det var en annan gång, då var vi sammanlagt 5 st :wacko:

Träffade min flickvän genom, hmm, innebandyn typ. Eller jag såg henne där, addade henne på msn, träffade henne, sen gick det typ skit i ett halvår, sen så gick det bättre.. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har problem med för snabb utlösning.?

OM jag inte tänker på något speciellt eller om jag tänker på att jag ligger å har sex och hur skönt det är. Däremot om jag tänker på något helt annat medans jag ligger å trycker på, då kan jag hålla på hur länge som helst.

Dessutom kan man träna upp en muskel precis under magen som gör att man kan hålla sig längre, samma muskel som du använder om du t.ex pissar och vill sluta helt plötsligt..

Sen kan man alltid ha flera kondomer på eller runka ett tag innan du ska ha sex.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det måste inte gå bra om man säger att man är älskar någon, det kan gå rakt ut till anus också. det gjorde det för mig i alla fall. säger det bara så det inte kommer som någon chock.

-------

varför skulle det vara jobbigt om man får en utlösning för snabbt?? äre föratt "knullet" kan ta slut för fort eller och då blir det pinsamt och/eller tråkigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför skulle det vara jobbigt om man får en utlösning för snabbt?? äre föratt "knullet" kan ta slut för fort eller och då blir det pinsamt och/eller tråkigt?

Tjejen kanske inte hinner komma... Och då är det ju inte helkul för henne.

Jag får se hur länge jag kan hålla mig.... Har ju inte haft sex än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...