Slippy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hadde min första trekant andra gången jag hadde sex Du har tur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hadde min första trekant andra gången jag hadde sex Haha sköning du är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 The Dude - vadårå? jag är 21. är väl inget konstigt med det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Achso.... Well WTG till dig och GLHF till mig dåra... Precis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hadde min första trekant andra gången jag hadde sex Men det var väl typ en porrfilm om jag har förstått det rätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men det var väl typ en porrfilm om jag har förstått det rätt? Tror du att han spelade in en porrfilm när han hade sex första gången? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Så som jag har uppfattat det, så nej, jag tror inte han spelade in porrfilm första gången han hade sex. Däremot frågade jag om han möjligtsvis hade spelat in det andra gången han hade sex. Redigerad 12 juli, 2005 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Alla ni grabbar som snackar sex här...hur träffa ni era flick/pojkvänner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har ingen... Känns lite sådär. Ibland skönt, ibland inte. Fast det kommer nog. Folk verkar inte tycka jag är helt skadad iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har inte heller någon flickvän. Saknar det bara ibland. Ibland kan det vara skönt att vara utan också.. Träffade en småkåt najs tjej för något år sen. Inte min senaste flickvän, men henne hade jag gärna försökt bli ihop med nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har flickvän... hon skrev på MSN om jag skulle bli ledsen om hon lämnade mig :S så så skrev jag kanske... Då frågade jag,Älskar du inte mig längre så säger hon: jo,såklart jag gör. Jag undrar om hon menade att jag brydde mig om henne eller om jag skulle svarat på frågan: Nej,det blir jag inte. Så kanske hon sagt: Okej,men asså jag har hittat en annan asså sorry men ahh bye. :'( Jag vet ju inte vad hon menade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 12 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har flickvän... hon skrev på MSN om jag skulle bli ledsen om hon lämnade mig :S så så skrev jag kanske... Då frågade jag,Älskar du inte mig längre så säger hon: jo,såklart jag gör. Jag undrar om hon menade att jag brydde mig om henne eller om jag skulle svarat på frågan: Nej,det blir jag inte. Så kanske hon sagt: Okej,men asså jag har hittat en annan asså sorry men ahh bye. :'( Jag vet ju inte vad hon menade Kanske lite misstänktsamt om hon frågar ifall du skulle bli ledsen, men för din skulle hoppas jag bara att hon ville kolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Elander - naah. tjejer kan behöva lite bekräftelse ibland. jag hoppas att hon bara kollade lite vad du tyckte. det kan vara en hint av att du ska vara lite mer snuttig och gullig. prata lite mer om känslor, om hur glad du är att ni är ihop och hur mycket du älskar henne och tycker om henne och så.. aa. du vet själv. det är alltid kul när någon visar eller säger hur mycket de tycker om en. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ok när vi ändå snackar tjejer...en fråga...va ska man göra på en "dejt" hatar de ordet men men... har träffat en tjej 2ggr nu och vi har mest bara gått runt och snackat... Hjälp mig gossar! lite mer action, tack. Gå på bio funkar alltid eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .. dangerboy - bio funkar alltid. att fika brukar också funka. båda de alternativen är bra eftersom de ger tid att prata. och på bio kan du försöka hålla henne i handen. en sånn enkel sak visar ganska mycket vad du vill. och att du vill nånting. så mit ttips är att gå på bio. inte se nån actionfilm, men inte se nån sliskig kärleksfilm heller. se något som båda vill se helt enkelt. när det sen har gått en stund i filmen, bara en kvart eller 20 minuter så att ni har hunnit sjunka in lite i biokänslan så ta hennes hand i din bara. gör hon det utan något 'våld' så brukar det vara ett bra tecken. sen när filmen är slut så släpper du handen lite smidigt. sen när ni är på väg ifrån biografen så kan du gå nära henne och ta henne i handen igen. en sånn gest kan kännas liten, men den betyder väldigt mycket. och sen kan du se om det eventuellt kan bli någon liten puss senare på kvällen. men sånnt kan man alltid avvakta med. känn efter hur allt känns helt enkelt.. och lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har flickvän... hon skrev på MSN om jag skulle bli ledsen om hon lämnade mig :S så så skrev jag kanske... Då frågade jag,Älskar du inte mig längre så säger hon: jo,såklart jag gör. Jag undrar om hon menade att jag brydde mig om henne eller om jag skulle svarat på frågan: Nej,det blir jag inte. Så kanske hon sagt: Okej,men asså jag har hittat en annan asså sorry men ahh bye. :'( Jag vet ju inte vad hon menade Bättre om du säger att du skulle bli helt förstörd så får du se vad hon svarar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .. dangerboy - bio funkar alltid. att fika brukar också funka. båda de alternativen är bra eftersom de ger tid att prata. och på bio kan du försöka hålla henne i handen. en sånn enkel sak visar ganska mycket vad du vill. och att du vill nånting. så mit ttips är att gå på bio. inte se nån actionfilm, men inte se nån sliskig kärleksfilm heller. se något som båda vill se helt enkelt. när det sen har gått en stund i filmen, bara en kvart eller 20 minuter så att ni har hunnit sjunka in lite i biokänslan så ta hennes hand i din bara. gör hon det utan något 'våld' så brukar det vara ett bra tecken. sen när filmen är slut så släpper du handen lite smidigt. sen när ni är på väg ifrån biografen så kan du gå nära henne och ta henne i handen igen. en sånn gest kan kännas liten, men den betyder väldigt mycket. och sen kan du se om det eventuellt kan bli någon liten puss senare på kvällen. men sånnt kan man alltid avvakta med. känn efter hur allt känns helt enkelt.. och lycka till. Är det itne bättre att sitta hemma istället. För då är det inte folk som kan få syn på en om man gör saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är det itne bättre att sitta hemma istället. För då är det inte folk som kan få syn på en om man gör saker Ja självklart, säg det gärna till tjejen också. Hon blir nog jätterörd av att man skäms över henne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja självklart, säg det gärna till tjejen också. Hon blir nog jätterörd av att man skäms över henne. Ähh skitsamma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts