BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Årka sträng för fan, de ska vara en uppånervänd trekant (:!!! edit: uppånervänd trekant = spetsen nerråt. finns väll inge upp å ner på en terkant, men ni fattar. edit. har massa nytt porr nu, ska runka, sen sova. gonatt Jaha.. då fattar ja liten sträng bara ska de va asså inte bara nåra mm i bredd.. utan nån cm eller så... de e snyggast o så ett par cm lång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja, tjejer ska ha lite hår eller inget alls, men då ser det ut som baby-pussy. Dessutom finns det större risk för infektioner å skit om dom rakar sig.. Själv rakar jag allt eftersom det är fräschast och dessutom har min flickvän hårfobi.. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaha.. då fattar ja liten sträng bara ska de va (:!!! asså inte bara nåra mm i bredd.. utan nån cm eller så... de e snyggast o så ett par cm lång Föredrar en liten rektangel. Ungefär så här stor i verklig storlek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Föredrar en liten rektangel. Ungefär så här stor i verklig storlek. Så ja menar.. fast lite större (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Själv rakar jag allt eftersom det är fräschast och dessutom har min flickvän hårfobi.. Så du har 0 hår runkt kuken? Eller var menar du att du rakar dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Så du har 0 hår runkt kuken? Eller var menar du att du rakar dig? Brukar man inte få typ utslag efter man har rakats sig där nere? Har hänt en jag känner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Brukar man inte få typ utslag efter man har rakats sig där nere? Har hänt en jag känner Naj... Eller jo kanske vissa. Jag har fått lite röda prickar. Men det är bara för att det är så känsligt. Ganska vanligt tror jag. Eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .för att inte tala om hur det kliar när håren börjar växa ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Raka sitt könshår... är ni kärringar eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Raka sitt könshår... är ni kärringar eller? .inte jag iaf.. bara testat lite nångång.. det är ju håren som gör oss till män.. skämt å sido.. orka bry sig när man ändå inte har någon flicka.. Redigerad 10 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 .för att inte tala om hur det kliar när håren börjar växa ut O fy fan! Horror! Cortez: Jag har fortfarande kuk och tänder på tjejer, så jag är varken kvinna eller bög... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Brukar man inte få typ utslag efter man har rakats sig där nere? Har hänt en jag känner Jo... om man e dålig på o raka så får man röda prickar.. men e man bra (som jag) så får man inte de EDIT: tror de va metanolic som sa att de kliar när de växer ut... gör de ju bara första gången man rakar... sen slutar de klia Redigerad 10 juli, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Prickarna får man om man rakar mothårs och håret börjar växa inåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Prickarna får man om man rakar mothårs och håret börjar växa inåt. Jaså? Växa inåt låter farligt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jaså? Växa inåt låter farligt.... Det är inte så farligt, det kliar som en gata och blir fula prickar, men det fixar till sig efter en vecka kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hur fan vet man vad som är mot å med hårs då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Det är inte så farligt, det kliar som en gata och blir fula prickar, men det fixar till sig efter en vecka kanske. Fint. Då behöver jag inte oroa mig så. Har ju ändå bara smårakat lite... Hur fan vet man vad som är mot å med hårs då Dit håren växer, det hållet är medhårs. Andra är mot. Redigerad 10 juli, 2005 av SpokPlumpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men varför raka överhuvudtaget? Jag tycker inte det är jättefrächt med rakad pojksnopp. Jamenar, gå till badhuset och folk tror man är en jävla porrstjärna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Hur fan vet man vad som är mot å med hårs då? Lista ut själv, det krävs ingen raketforskare för det (varför nu en raketforskare skulle kunna något om könsrakning...) @ Thö D00d: 100% av tillfrågade kjoltyg sa att de föredrar rakade pöjkar. Därför. Redigerad 10 juli, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men varför raka överhuvudtaget? Jag tycker inte det är jättefrächt med rakad pojksnopp. Jamenar, gå till badhuset och folk tror man är en jävla porrstjärna. Jag tycker bara att det är skönare. Inte så förbannat mycket hår och shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts