Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Seriöst? Då är du tvärt emot alla tjejer jag känner!

Japp. seriöst ;) jag måste vara ett udda exemplar. wow! ära. :P

föresten, tycker ni de e konstigt med tjejer som rakar sig där nere? gjorde det där gay testet, och det var nån kille på min msn som frågade vad jag svarat på frågan om man rakar sig. när jag sa att jag svarat ja tyckte han att jag var helskum. reaktionen blev typ "du måste skämta?! :rolleyes: (:!!!:) "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

föresten, tycker ni de e konstigt med tjejer som rakar sig där nere? gjorde det där gay testet, och det var nån kille på min msn som frågade vad jag svarat på frågan om man rakar sig. när jag sa att jag svarat ja tyckte han att jag var helskum. reaktionen blev typ "du måste skämta?! :rolleyes: (:!!!:) "

Tjejer ska raka sig där nere i mitt tycke, mycket trevligare så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. seriöst ;) jag måste vara ett udda exemplar. wow! ära. ;)

föresten, tycker ni de e konstigt med tjejer som rakar sig där nere? gjorde det där gay testet, och det var nån kille på min msn som frågade vad jag svarat på frågan om man rakar sig. när jag sa att jag svarat ja tyckte han att jag var helskum. reaktionen blev typ "du måste skämta?! :P (:!!!:) "

Det e inte så konstigt med att raka sig där nere, många i min förra klass gjorde det :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

föresten, tycker ni de e konstigt med tjejer som rakar sig där nere? gjorde det där gay testet, och det var nån kille på min msn som frågade vad jag svarat på frågan om man rakar sig. när jag sa att jag svarat ja tyckte han att jag var helskum. reaktionen blev typ "du måste skämta?! :P (:!!!:) "

Han kollar väll mycket på porrfilm kanske å tror att alla tjejer är håriga.

tycker själv det är snyggare om det är nån liten buske, än att det är renrakat. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. seriöst ;) jag måste vara ett udda exemplar. wow! ära. ;)

Sexigare när de e rakat.. elle bara en lite sträng.. hårigt.. nej usch, då vill ja inte va där nere o smaka :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, vad tänder ni mest på?

1. håriga armhålor eller rakade armålor?

2.Tandborste eller hårborste?

3. Bok eller serietidning?

1. rakade

2... öhm.. hårborste...

3... beror väll på.. eller nej, bok (:!!!:) kan ju va nåt porrigt.. de kan ju inte en serietidning va.... så.. bok :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är helt upp till var och en men jag tycker inte det är helt avspänt om nåns könshår sticker ut under bikinin :P

Att tjejer rakar sina armar och ben och vissa till och med vaxar (smärta!) är bara resultat av onödiga ideal. Jag vet att många här inne skulle tycka det är konsigt, kanske äckligt, om en tjej har hår under armarna men när jag ser det ser jag bara en stark och självständig kvinna som vågar gå emot strömmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje dag.

Kalla mig hingsten... (:!!!:)

hingsten? ;)

Vafan skriver jag om?

Jaja, vad tänder ni mest på?

1. håriga armhålor eller rakade armålor?

2.Tandborste eller hårborste?

3. Bok eller serietidning?

1.Rakat(bara de inte är en stor regnskog under armen är det bra :rolleyes: )

2.Hårborste. hellre en hårig borste än en tandborste full med matrester på.. :P

3.Speltidningar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liten sträng, kort hår? eller en sträng, fast långt hår?  :rolleyes:

Årka sträng för fan, de ska vara en uppånervänd trekant (:!!!:)

edit: uppånervänd trekant = spetsen nerråt.

finns väll inge upp å ner på en terkant, men ni fattar.

edit. har massa nytt porr nu, ska runka, sen sova. gonatt

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...