Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Humm.. ja, vad har det med porr o göra? :S

Edit: Kanske det här.. (tagen ur IceCandys profil)

Interests  spel. tycker också om snake. han e snygg. som fan. jävligt snygg. skit snygg, asläcker. snyggast i världen.(eller big boss får man väll säga då. fast hans unge är jävligt sexig också.)

jo föresten, nu tar jag bort min msn här ifrån. ungefär halva gtasajten har hunnit adda mig nu, så vill ni ha den får ni fråga nån här som har den, eller helt enkelt bara ta och fråga mig.

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag quotade ju hennes profil.. typ (:!!!:)

Jajo, medans jag skrev mitt inlägg ja.

Appropå allas fascination över IceCandy: Jag tror att det beror på att hon hänger på GTAsajten. Tjejer med vissa manliga drag är sexiga, så är det helt enkelt. Och det här forumet är hypermanligt, och därför dras alla till IsGodis! En tjej i min förra klass ex. gillade att mecka med bilar, spela elgitarr och köra multiplayer på GTA, det är sånt man dras till hos en tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå allas fascination över IceCandy: Jag tror att det beror på att hon hänger på GTAsajten. Tjejer med vissa manliga drag är sexiga, så är det helt enkelt. Och det här forumet är hypermanligt, och därför dras alla till IsGodis! En tjej i min förra klass ex. gillade att mecka med bilar, spela elgitarr och köra multiplayer på GTA, det är sånt man dras till hos en tjej.

Mjo, min flickvän lirar lite cs, det e skit kul o spela med henne (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajo, medans jag skrev mitt inlägg ja.

Och själv dras jag mest till killar som spelar och spelar och spelar hela dagarna..också snake såklart! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Expert på mänsklig psykologi.

Dr.Phil nr.2!! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och själv dras jag mest till killar som spelar och spelar och spelar hela dagarna..också snake såklart!  :rolleyes:

Spelar ungefär 12 timmar om dan.

Klockslag.

10-12

14-17

18-01

Fast allt är inte spel.

25% internet också (:!!!:)

Måste nog minska mitt spelande...

Med början imorron!

Max. 6-7 h. om dagen

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5,11 GB (glass). Omg, mer än jag trodde.:">

Hm, appropå glass. Vilka här rakar sina ädlare delar? Jag har nu blivit akut beroende av att ha det helt hårfritt där nere, tycker det är jobbigt annars. Lite misslyckat bara att jag lyckades skära mig rätt gutt imorse.. (:!!!:) Det gör inte ont, men det svider obehagligt.

Jag rakar :P allt "där" :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...