IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nähä... menar du det! Jag trodde hon var nåt mellanting, typ en isbjörn eller nåt (:!!! Det finns isbjörnar som är tjejer också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 DUBBELPOST (:!!! Vad är MGS 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 *host* runt 20 gb.. *Host*.. det är ju endast 9 filmer (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 DUBBELPOST (:!!! Vad är MGS 3 Metal Gear Solid 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) DUBBELPOST (:!!! Vad är MGS 3 Metal Gear Solid 3 edit: plumpen hann före.. Redigerad 9 juli, 2005 av IceCandy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) DUBBELPOST (:!!! Vad är MGS 3 MSG3 = Metal Gear Solid Tre edit: Haha 3 svar Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Metal Gear Solid 3 (:!!! Vad har det med P0rn att göra? Redigerad 9 juli, 2005 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Humm.. ja, vad har det med porr o göra? :S Edit: Kanske det här.. (tagen ur IceCandys profil) Interests spel. tycker också om snake. han e snygg. som fan. jävligt snygg. skit snygg, asläcker. snyggast i världen.(eller big boss får man väll säga då. fast hans unge är jävligt sexig också.) jo föresten, nu tar jag bort min msn här ifrån. ungefär halva gtasajten har hunnit adda mig nu, så vill ni ha den får ni fråga nån här som har den, eller helt enkelt bara ta och fråga mig. Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 IceCandy är tydligen lite småpilsk på Snake. (:!!! Kolla hennes profil bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vad har det med P0rn att göra? FOlk med sina fetischer (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 IceCandy är tydligen lite småpilsk på Snake. (:!!! Kolla hennes profil bara. Jag quotade ju hennes profil.. typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0KB. Får skuldkänslor om jag låter det ligga kvar. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag quotade ju hennes profil.. typ (:!!! Jajo, medans jag skrev mitt inlägg ja. Appropå allas fascination över IceCandy: Jag tror att det beror på att hon hänger på GTAsajten. Tjejer med vissa manliga drag är sexiga, så är det helt enkelt. Och det här forumet är hypermanligt, och därför dras alla till IsGodis! En tjej i min förra klass ex. gillade att mecka med bilar, spela elgitarr och köra multiplayer på GTA, det är sånt man dras till hos en tjej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Appropå allas fascination över IceCandy: Jag tror att det beror på att hon hänger på GTAsajten. Tjejer med vissa manliga drag är sexiga, så är det helt enkelt. Och det här forumet är hypermanligt, och därför dras alla till IsGodis! En tjej i min förra klass ex. gillade att mecka med bilar, spela elgitarr och köra multiplayer på GTA, det är sånt man dras till hos en tjej. Mjo, min flickvän lirar lite cs, det e skit kul o spela med henne (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jajo, medans jag skrev mitt inlägg ja. Appropå allas fascination över IceCandy: Jag tror att det beror på att hon hänger på GTAsajten. Tjejer med vissa manliga drag är sexiga, så är det helt enkelt. Och det här forumet är hypermanligt, och därför dras alla till IsGodis! En tjej i min förra klass ex. gillade att mecka med bilar, spela elgitarr och köra multiplayer på GTA, det är sånt man dras till hos en tjej. Och själv dras jag mest till killar som spelar och spelar och spelar hela dagarna..också snake såklart! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Appropå allas fascination över IceCandy: Jag tror att det beror på att hon hänger på GTAsajten. Tjejer med vissa manliga drag är sexiga, så är det helt enkelt. Och det här forumet är hypermanligt, och därför dras alla till IsGodis! En tjej i min förra klass ex. gillade att mecka med bilar, spela elgitarr och köra multiplayer på GTA, det är sånt man dras till hos en tjej. Expert på mänsklig psykologi. Dr.Phil nr.2!! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Och själv dras jag mest till killar som spelar och spelar och spelar hela dagarna..också snake såklart! Spelar ungefär 12 timmar om dan. Klockslag. 10-12 14-17 18-01 Fast allt är inte spel. 25% internet också (:!!! Måste nog minska mitt spelande... Med början imorron! Max. 6-7 h. om dagen Redigerad 9 juli, 2005 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Spelar ungefär 12 timmar om dan. Det gör jag oxo, om jag inte har nått o göra men det e lite offtopic, topicen heter sex & sånt eller hur? (:!!! Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 5,11 GB (glass). Omg, mer än jag trodde.:"> Hm, appropå glass. Vilka här rakar sina ädlare delar? Jag har nu blivit akut beroende av att ha det helt hårfritt där nere, tycker det är jobbigt annars. Lite misslyckat bara att jag lyckades skära mig rätt gutt imorse.. (:!!! Det gör inte ont, men det svider obehagligt. Jag rakar allt "där" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag rakar allt "där" (:!!! Raka vägen, med din raka rakapparat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts