P1rsson Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hatar när folk skryter om hur tidigt eller att dom har förlorat oskulden Vem som helst kan väl förlora oskulden när dom känner för det, finns alltid tjejer som går med på det, nej, ifall man ska skryta så ska det vara antingen vilken tjej det var eller vad man hadde för relation till henne. Tack för mig Redigerad 8 juli, 2005 av P1rsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hatar när folk skryter om hur tidigt eller att dom har förlorat oskulden Vem som helst kan väl förlora oskulden när dom känner för det, finns alltid tjejer som går med på det, nej, ifall man ska skryta så ska det vara antingen vilken tjej det var eller vad man hadde för relation till henne. Tack för mig Exakt. Jag är oskuld för att tjejerna på min skola inte är lösaktiga nog. Går inte å gå fram o säga "Tjena... snygg kjol, ska vi k****a" på min skola. Jo, det går, men sen finns ingen möjlighet att förlora oskulden, då alla tjejer får höra om det på typ två dagar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Nu har den här tråden varit död för länge.. 24 timmar, ffs :S .. ställer en fråga till alla.. hur många GB porr har ni på datorn? Redigerad 9 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 . 15.4 GB. 35001 filer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0,0 kb. 0 filer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Åh gud vad rolig tråd !!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Inget Redigerad 11 juli, 2005 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 258 filer, 8.93 gig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Typ 1.5 gb amatörer,kändisar,stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0gb, 0 filer. nada. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nu har den här tråden varit död för länge.. 24 timmar, ffs :S .. ställer en fråga till alla.. hur många GB porr har ni på datorn? Vad har du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nu typ ...5+ GB... Förr, 40+ GB.. Filmer bara, bara stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0 gb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 0gb, 0 filer. nada. Men erkänn.... Du måste haft någon porr på din dator någongång ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Bara jag som har en dator som är helt full med rullar? xP Ne, har faktist inte en enda kb. Föräldrarna använder datorerna för mycke Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men erkänn.... Du måste haft någon porr på din dator någongång ! Faktiskt så funkar hjärnan utmärkt när det gäller sådant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Faktiskt så funkar hjärnan utmärkt när det gäller sådant Jasså? Jag har inget just nu.. Tror jag. Laddar ner, kollar och slänger. Men allt är typ samma sak. Det blir enformigt efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Inget skit.. Hurray för Internet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 19.6 GB 33 601 filer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jasså? Jag har inget just nu.. Tror jag. Laddar ner, kollar och slänger. Men allt är typ samma sak. Det blir enformigt efter ett tag. Mm jag gör väll lika...inte så stor ide o ha det kvar ifall nån skulle komma på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts