pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Mitt hår? tänk om jag inte har nåt hår då! Den dagen du inte har nå hår IceCandy - Då flyger jag över dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Mitt hår? tänk om jag inte har nåt hår då! DÅ är det lite synd om dig. flintskalliga tjejer är ingenting för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 DÅ är det lite synd om dig. flintskalliga tjejer är ingenting för mig Tur för henne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tur för henne? .wörd xP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .det har jag stav eller ring.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tur för henne? Jävligt snygg ägning säger jag bara.... Kommer nu hem från Malta, språkresa i tre veckor om nån bryr sig. Jag badade med en näck brud... Finaste fittan jag nånsin sett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kommer nu hem från Malta, språkresa i tre veckor om nån bryr sig. Jag badade med en näck brud... Finaste fittan jag nånsin sett. Hmm, vad kostade hon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 stav eller ring.? Finns ju nipple shield också. Fy så fula dem är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Finns ju nipple shield också. Fy så fula dem är. Jaja samma skit nästan.. Stav är ju det sexigaste me like... Någon som skulle kunna tänka sig pröjsa en tjej för sex.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Någon som skulle kunna tänka sig pröjsa en tjej för sex.? Inte när man får det gratis :P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hmm, vad kostade hon? Hahahah... Den va rätt bra du. Inte en krona, Hon va inte ens full.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Någon som skulle kunna tänka sig pröjsa en tjej för sex.? Ja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ja lyx-prostitution är något jag skulle kunna betala för OT: Nej min tjej har inget ex. Eller kanske nån från när hon gick i 5an.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Någon som skulle kunna tänka sig pröjsa en tjej för sex.? Nja... Tror inte det. Jag vill att bruden ska göra det för att hon tänder på mig, inte för att hon får en bunt sedlar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) stav eller ring.? .ring.. får väl skaffa en stav då Redigerad 8 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ehm, bara för att jag var lite efter i pubertet så är jag efter? Snarare din kropp som är CP eftersom du fick det före alla andra. Du e ju sjuk i huvvet.. inser du de? tror du att alla kommer in i puberteten sammtidigt? kan ju variera från 10 till 15,17 typ... du verkar tro att ALLA blir sena för att du kanske a de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Du e ju sjuk i huvvet.. inser du de? tror du att alla kommer in i puberteten sammtidigt? kan ju variera från 10 till 15,17 typ... du verkar tro att ALLA blir sena för att du kanske a de Ehm.. Nepp, jag är inte sjuk i huvudet. Jag är inte sen heller? BTW, jag är klar med mitt. Men men, läs på fragbite där det kommer upp sånna här trådar: Dom röstade var du över 12 när du knullade första gången, 80% röstade "Nej." Men men. Jag är väl efter då. Synd om mig, får första knullet när jag är 80 (fastän jag redan fått det då men.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Men men, läs på fragbite där det kommer upp sånna här trådar: Dom röstade var du över 12 när du knullade första gången, 80% röstade "Nej." Fragbite? haha, dom 80 % har väll suttit vid daton hela livet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå 80% har itne haft sex efter de har varit 12 Så det sitter 35 åringar där ute som inte har fått något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vadå 80% har itne haft sex efter de har varit 12 Så det sitter 35 åringar där ute som inte har fått något Det finns, en kompis till mig känner en som blev av med oskulden vid 40 år åldern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts