Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tja, en tjej bet mig i armen så hårt att det började blöda. Det var lite för hårt. Annars om hon biter i halsen (det är mysigt ) ska det vara så att det känns, d.v.s. rätt hårt. Det jobbiga är att det blir så fula märken. ...sant. Hahaha du är nog lite masokist eller vad det heter... Ace @ hehe det har hänt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha du är nog lite masokist eller vad det heter... Ace @ hehe det har hänt.. Äsh lite bitande är bara nyttigt. Fast jag kanske är lite mashocist när jag tänker efter... Well that just makes it more pleasent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Den här tråden borde nästan bli klistrad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 LoL! Som sagt. Sofie sköter mina saker prima skinka. Alla som säger att man inte kan få stake i en kall sjö. SUG MIN! Jag fick stå där ute och frysa i 5-10minuter bara för han skulle slaka. Inte skojjigt alls. Konstigaste stället jag har haft sex på är .. I vättern på högsesång, På en frysbox, I min polares tvättstuga. Det roligaste jag vart med om var när jag och min kompis Tom låg och knullade ikapp på MUllsjö camping och båda kom samtidigt. Ang. Bitning i olika saker; Jag hade en blå örsnibb i någon vecka för Sofie bet mig för hårt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ang. Bitning i olika saker; Jag hade en blå örsnibb i någon vecka för Sofie bet mig för hårt... Där satt den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 LoL! Som sagt. Sofie sköter mina saker prima skinka. Alla som säger att man inte kan få stake i en kall sjö. SUG MIN! Jag fick stå där ute och frysa i 5-10minuter bara för han skulle slaka. Inte skojjigt alls. Konstigaste stället jag har haft sex på är .. I vättern på högsesång, På en frysbox, I min polares tvättstuga. Det roligaste jag vart med om var när jag och min kompis Tom låg och knullade ikapp på MUllsjö camping och båda kom samtidigt. Ang. Bitning i olika saker; Jag hade en blå örsnibb i någon vecka för Sofie bet mig för hårt... Ang. Bitning i olika saker; Jag hade en blå örsnibb i någon vecka för Sofie bet mig för hårt. ah var inte så känslig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 HAHAHAHA VA FAN!!! ja började skratta så ja fick ont i magen.. o så blev ja äcklad.... hur fan kunde hon få orgasm? Sorry att jag quotar så långt bak . orgasm o orgasm. det hände några sek. bara men man han ju att reagera. så man kan ju inte säga att hon fick orgasm direkt(kanske lite fel uttryck) men hon gjorde lite ljud ifrån sig och det va ju en aning äcklande. vissa börja fnittra och jag och en kompis sprang därifrån. jag kommer ju få värsta traumatiska minnen av det här. kommer säkert börja pippa vid 30 års ålder när jag har hunnit förtränga det . edit: sexualskunskapsläraren fick sparken för ett tag sen, inte angående denna inident^^ . hon blev anmäld av en annan lärare för hon hade hotat läraren (asså hon som anmälde). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Min biologilärare jag hade på högstadiet berättade om nån lärare som under sexualkunskapen hade klätt av sig alla kläder och visade på sig själv vad samtliga delar var för något. Låter inge vidare trevligt iom att biologilärare brukar vara 50+. Tror hon fick sparken också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Min biologilärare jag hade på högstadiet berättade om nån lärare som under sexualkunskapen hade klätt av sig alla kläder och visade på sig själv vad samtliga delar var för något. Låter inge vidare trevligt iom att biologilärare brukar vara 50+. Tror hon fick sparken också. Men usch sånt vill man ju inte höra.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men usch sånt vill man ju inte höra.... Inte se heller!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Min biologilärare jag hade på högstadiet berättade om nån lärare som under sexualkunskapen hade klätt av sig alla kläder och visade på sig själv vad samtliga delar var för något. Låter inge vidare trevligt iom att biologilärare brukar vara 50+. Tror hon fick sparken också. Haha, det där tycker jag nästan var lite kul.. Kan se allt framför mig, inte mumma precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haha, det där tycker jag nästan var lite kul.. Kan se allt framför mig, inte mumma precis. Hur kan du änns lägga tanken på det usch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur kan du änns lägga tanken på det usch Håller med!! Bläh! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Skjut spottkulor på kärringen...Min mentor nu är en gumma som är 60 med massor av silikon i arslet...Hon säger alltid "Titta på mig, Jag är vacker" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur kan du änns lägga tanken på det usch Låt mig få tänka på 50 åriga tanter om jag vill, okej!? Nämen, du har inget problem med att frenzy är lite småkåt och förmodligen tänker snuskiga tankar om dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Låt mig få tänka på 50 åriga tanter om jag vill, okej!? Nämen, du har inget problem med att frenzy är lite småkåt och förmodligen tänker snuskiga tankar om dig? Hahah och vad menar du med det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Fy fan! Vad är det här för nonsens? finns det ingen här som vill tillfredställa sin kvinna? Väldigt jävla själviskt. Ta mitt råd och ändra tankeställning. Så ska ni få se att ni kommer att få mycket tillbaka. Det som man måste veta är att: "slicka fitta för första gången är väldigt likt den dag man får i sig sin första öl. Det är helt enkelt en smak man måste vänja sig med, för att kunna njuta av." Ha ho! Så länge tjejen är fräsch, tar hand om sin kropp, och inte luktar som en gubbe som varit på en 3 dagars fisketur därnere, så kan jag konstatera att slicka fitta kan vara riktigt roligt. Man måste ge, för att få. Har alltid gillat öl vad jag kan minnas, kommer jag gilla att slicka fitta då? OBS! Jag har inte gått runt och supit sen jag var liten, däremot fick jag smaka av farsan. Lol- tråd i övrigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hm, angående det där med att ingen vill tillfredställe sin kvinna. Häromdan höll på med min flickvän i sisodär en o en halv timme med slickning och diverse annat tills hon kom. Sen runkade hon av mig i fem minuter så kom jag. Hon kände sig lite elak, men va fan, klart hon ska ha det bra. Vara självisk suger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vara självisk suger! HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHA!!!! Du fattar om du tänker efter.. Inte rätt topic att skriva så i.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 BroDD - du har fel. om man är under 15 år så får man inte ha sex. det kvittar om båda är 14, eller hur gamla de nu är. men visst. man bryr sig inte, men det blir inte lagligare för det. jag bryr mig inte så mycket om hastighetsgränser och trafikljus, men det gör det inte mer lagligt att skita i dem.. detdär med att få stånd i vatten är väl inte så svårt. det beror, som sofie sa, vem man är där med. får man stånd när man håller på och fightas med en kompis så är det lite konstigt.. får man stånd när man är med en snygg tjej som porrar sig så är det mindre konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts