P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Haha, okej. Btw. För en månad sen träffade jag Johannas ex. Shit asså, hon är 1.58, och han var fan 2 meter! Haha, höll på dö. Jag hadde fan blivit livrädd EDIT: Eller bara om det var hon som gjorde slut. Redigerad 7 juli, 2005 av P1rsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Jag hadde fan blivit livrädd Haha jo, han sa: "Jaha, så det är du som är Emil?" Haha, jag bara nickade och titta ner i marken. rofl. edit: ne de va han. :Q Redigerad 7 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha jo, han sa: "Jaha, så det är du som är Emil?" Haha, jag bara nickade och titta ner i marken. rofl. edit: ne de va han. :Q Hahaha Jo men ändå Som tur är så har inte min flicka något ex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hahaha Jo men ändå Som tur är så har inte min flicka något ex VA!? Har hon inget ex? Nu sa du väl bort dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ni två kan inte tänka er att ta eran konversation över msn eller pm? Ni har spammat rätt bra nu, och jag har svårt att tro att era inlägg är intressanta för någon mer än ni två. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ni två kan inte tänka er att ta eran konversation över msn eller pm? Ni har spammat rätt bra nu, och jag har svårt att tro att era inlägg är intressanta för någon mer än ni två. Jojo, kramis. Vi ska sluta. Sov gott. Smek. Puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ni två kan inte tänka er att ta eran konversation över msn eller pm? Ni har spammat rätt bra nu, och jag har svårt att tro att era inlägg är intressanta för någon mer än ni två. Sry att jag stör men rätt intressant var den faktiskt, ett tag iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Sry att jag stör men rätt intressant var den faktiskt, ett tag iaf Halo, gå med oss då. Så är vi 3 mot 9000. Weho, To freedom we ride! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Halo, gå med oss då. Så är vi 3 mot 9000. Weho, To freedom we ride! Jo jag får ta att göra det ! Vart var ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jo jag får ta att göra det ! Vart var ni? Undrade om p1rsson tjej inte hade något ex. BTW: Den roligaste sexhistorien ni hört då? En kille på ett forum skrev detta "Jag var ute på stan, och raggade på en tjej. Det var en fest i luleå. Skillad som jag är, fick jag höra av några polare att när man kör doggie, ska man trycka upp ett finger i röven. För maximal njutning. Så, han raggade på en luleåare, och tar henne doggie. Hon låter som vackra tjejer ska låte, sen trycker han upp fingret. Helt tyst blir det. Så frågar han "Vad hände?", "Näh, inget. Men det schtramar lite" på renaste norrländska." HAhaahahaah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 En kille på ett forum skrev detta "Jag var ute på stan, och raggade på en tjej. Det var en fest i luleå. Skillad som jag är, fick jag höra av några polare att när man kör doggie, ska man trycka upp ett finger i röven. För maximal njutning. Så, han raggade på en luleåare, och tar henne doggie. Hon låter som vackra tjejer ska låte, sen trycker han upp fingret. Helt tyst blir det. Så frågar han "Vad hände?", "Näh, inget. Men det schtramar lite" på renaste norrländska." HAhaahahaah. vadå? bara jag som är trög?? Pappa till sin son: Du vet att du kan komma till mig om du har några frågor om sex. okej. veckan efter. Pappa, hur lång tid har man ont i arslet efter man har haft sex för första gången? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 vadå? bara jag som är trög?? Pappa till sin son: Du vet att du kan komma till mig om du har några frågor om sex. okej. veckan efter. Pappa, hur lång tid har man ont i arslet efter man har haft sex för första gången? Men ah. Hon läter ju värsta fint, du vet.. Ah.. ah ah ah ah ah ah osv, sen när han stoppa in fingret (med kuken i) så slutade hon, sen sa hon. "Det schtramar lite" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men ah. Hon läter ju värsta fint, du vet.. Ah.. ah ah ah ah ah ah osv, sen när han stoppa in fingret (med kuken i) så slutade hon, sen sa hon. "Det schtramar lite" Ja, ja förstod det. vadå stramar? vart vill du komma? *dumma dumma mig * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 själv tycker jag det är riktigt snyggt med killar som har piercing i bröstvårtan .det har jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja, ja förstod det. vadå stramar? vart vill du komma? *dumma dumma mig * Hahahha. Svårt och berätta, men när man hörde han sitta och säga det där med värsta ljudeffekterna på vent så började man skratta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fattar inte heller ett skit av det där.. vad är det roliga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fattar inte heller ett skit av det där.. vad är det roliga? Står över dig. Sen skrev jag av det lilla jag kom ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Står över dig. Sen skrev jag av det lilla jag kom ihåg. Står över mig? kan du flyga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Står över mig? kan du flyga? Ne står på dit hår. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ne står på dit hår. ^^ Mitt hår? tänk om jag inte har nåt hår då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts