Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Haha, okej. Btw. För en månad sen träffade jag Johannas ex. Shit asså, hon är 1.58, och han var fan 2 meter! Haha, höll på dö. ^_^

Jag hadde fan blivit livrädd :P

EDIT: Eller bara om det var hon som gjorde slut.

:)

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni två kan inte tänka er att ta eran konversation över msn eller pm? Ni har spammat rätt bra nu, och jag har svårt att tro att era inlägg är intressanta för någon mer än ni två.

Jojo, kramis. Vi ska sluta. Sov gott. Smek. Puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni två kan inte tänka er att ta eran konversation över msn eller pm? Ni har spammat rätt bra nu, och jag har svårt att tro att era inlägg är intressanta för någon mer än ni två.

Sry att jag stör men rätt intressant var den faktiskt, ett tag iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag får ta att göra det :) !

Vart var ni? :P

Undrade om p1rsson tjej inte hade något ex.

BTW: Den roligaste sexhistorien ni hört då?

En kille på ett forum skrev detta "Jag var ute på stan, och raggade på en tjej. Det var en fest i luleå. Skillad som jag är, fick jag höra av några polare att när man kör doggie, ska man trycka upp ett finger i röven. För maximal njutning. Så, han raggade på en luleåare, och tar henne doggie. Hon låter som vackra tjejer ska låte, sen trycker han upp fingret. Helt tyst blir det. Så frågar han "Vad hände?", "Näh, inget. Men det schtramar lite" på renaste norrländska." HAhaahahaah. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kille på ett forum skrev detta "Jag var ute på stan, och raggade på en tjej. Det var en fest i luleå. Skillad som jag är, fick jag höra av några polare att när man kör doggie, ska man trycka upp ett finger i röven. För maximal njutning. Så, han raggade på en luleåare, och tar henne doggie. Hon låter som vackra tjejer ska låte, sen trycker han upp fingret. Helt tyst blir det. Så frågar han "Vad hände?", "Näh, inget. Men det schtramar lite" på renaste norrländska." HAhaahahaah. :)

^_^

vadå? ;)

bara jag som är trög??

Pappa till sin son:

Du vet att du kan komma till mig om du har några frågor om sex.

okej.

veckan efter.

Pappa, hur lång tid har man ont i arslet efter man har haft sex för första gången?

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:huh:

vadå? :P

bara jag som är trög??

Pappa till sin son:

Du vet att du kan komma till mig om du har några frågor om sex.

okej.

veckan efter.

Pappa, hur lång tid har man ont i arslet efter man har haft sex för första gången?

;P

Men ah. Hon läter ju värsta fint, du vet.. Ah.. ah ah ah ah ah ah osv, sen när han stoppa in fingret (med kuken i) så slutade hon, sen sa hon. "Det schtramar lite"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...