Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Istället för att skriva så kan du väl säga vilken/vilka ställnig/ställningar ni hade så man fattar lite mer Aa, gör det felshoe ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men vi var rätt tråkiga idag. Körde missionären nästan helatiden,förutom när jag slickade och hon sög Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Någon som tänder på tatueringar och piercingar.? Oh my god - YES! Allra helst de nedre regionerna Edit: Blev bättre så här Redigerad 7 juli, 2005 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men vi var rätt tråkiga idag. Körde missionären nästan helatiden,förutom när jag slickade och hon sög Soft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men vi var rätt tråkiga idag. Körde missionären nästan helatiden,förutom när jag slickade och hon sög Vaddå tråkiga.. Huvudsaken är att man tycker om det.. Finns inget man kan kalla tråkigt i sex vägar Som du sa veckans bästa sex då kan det inte vart så tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Oh my god - YES! Hm. Ögonbrynet, tungen räcker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vi brukar köra lite vildare, men denna gången var speciell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vi brukar köra lite vildare, men denna gången var speciell Speciell? Kollade du på porr samtidigt eller? .. på datorn eller tvn asså haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 MyttomaN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vi brukar köra lite vildare, men denna gången var speciell Vad gulligt.. Sånt behövs ibland Slippy @ Han tänkte på dig fattar du väl... ingen feeling alls Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Slippy @ Han tänkte på dig fattar du väl... ingen feeling alls Seriöst? eeeeeew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vi brukar köra lite vildare, men denna gången var speciell Och alla dina eskapader involverar flickebarnet i din signatur? You're one lucky fuck, mister. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag tod fel igår. Veckans bästa sex kom idag =) Är det med google-bruden du har i din signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .lol antar att du vart busted nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Oh my god - YES! En fulländad tjej ska enligt mig ha piercad tunga, navel, öron, klitoris och valfritt med bröstvårta (endast EN annars ser det stört ut). Corey hade ju i båda Och NEJ jag är inte gay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja det stämmer. Han är ju visserligen en man. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ingen mer somtycker missionären är grymt tråkig och jobbig? När jag ligger där å kämpar för fullt medans tjejen ligger å tar emot brukar jag alltid börja tänka på annat å glömmer nästan bort vad jag gör :"> Nä, när tjejen jobbar, då jävlar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ingen mer somtycker missionären är grymt tråkig och jobbig? När jag ligger där å kämpar för fullt medans tjejen ligger å tar emot brukar jag alltid börja tänka på annat å glömmer nästan bort vad jag gör :"> Nä, när tjejen jobbar, då jävlar Wôrd, har försökt fått Johanna och byta ställning, så tar hon till hundvalpsögon ( ) <-- Sånna, så man bara måste fortsätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Wôrd, har försökt fått Johanna och byta ställning, så tar hon till hundvalpsögon ( ) <-- Sånna, så man bara måste fortsätta. Haha jag vet hur det känns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha jag vet hur det känns Haha, okej. Btw. För en månad sen träffade jag Johannas ex. Shit asså, hon är 1.58, och han var fan 2 meter! Haha, höll på dö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts