chiligr Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Minns inte det var så längesen nu... Min balle är 19,5 cm Haha Shit...din lilla hemafrodit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fan jag måste skaffa mig en tjej snart så även jag kan få njuta av köttets lustar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag kom i puberteten i mitten av fyran... Skämdes lite grann då, alla andra lekte med pokémon och jag Satt på toan och ******.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tack för att du delade med dig av den fina erfarenheten. Om du ursäktar mig så måste jag gå och spy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tack för att du delade med dig av den fina erfarenheten. Om du ursäktar mig så måste jag gå och spy. Äh, käften på dig, slår vad om att alla runkade när dom gick i fyran! Det var ju typ då man läste kp med alla jävla "Är det normalt att runka?"- brev. Ska sluta skriva ifall mina syskon läser och mobbar mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tack för att du delade med dig av den fina erfarenheten. Om du ursäktar mig så måste jag gå och spy. Smart och kolla i topicen som handlar om sex och runkeri om man är känslig för sånt/inte tycker det är så fräsht . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag kom i puberteten i mitten av fyran... Skämdes lite grann då, alla andra lekte med pokémon och jag Satt på toan och bajsade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Skämdes lite grann då, alla andra lekte med pokémon och jag Satt på toan och bajsade? Nee, tror han menade runkade .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Äh, käften på dig, slår vad om att alla runkade när dom gick i fyran! Det var ju typ då man läste kp med alla jävla "Är det normalt att runka?"- brev. Ska sluta skriva ifall mina syskon läser och mobbar mig.. Jag började nog ganska sent... Typ i 9:an Nää... kommer faktiskt inte ihåg! Redigerad 7 juli, 2005 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag började nog ganska sent... Typ i 9:an Nää... kommer faktiskt inte ihåg! Haha, jag började typ i 3an lite tidigt kanske ^.^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag hade hår på ballen då.. inte stor buske.. men då hade ja hår.. o de e nog ganska många som hade de.. säger inte att ALLA.. men många.. du som e lite konstig o va efter Ehm, bara för att jag var lite efter i pubertet så är jag efter? Snarare din kropp som är CP eftersom du fick det före alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Någon som tänder på tatueringar och piercingar.? själv tycker jag det är riktigt snyggt med killar som har piercing i bröstvårtan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Någon som tänder på tatueringar och piercingar.? Beror på vart dom sitter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Beror på vart dom sitter Precis vart tycker du det är sexigt/snyggt att den sitter.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Någon som tänder på tatueringar och piercingar.? själv tycker jag det är riktigt snyggt med killar som har piercing i bröstvårtan Tjejer med piercing i naveln? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Någon som tänder på tatueringar och piercingar.? En piercing i naveln på en tjej är ganska sexigt @toki: smarta hjärnor tänker lika Redigerad 7 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag tod fel igår. Veckans bästa sex kom idag =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Beror på vad det e för tatuering/piercing, men som Toki sa, det e snyggt med piercing i naveln Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Någon som tänder på tatueringar och piercingar.? Min åsikt är att tjejer ska ha några fina örhängen, men ingen annanstans. Kvinnokroppen är så fulländad med alla kurvor och sådant, varför förstöra den med massa metall? Piercingar i naveln = bah bah till tjejen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag tod fel igår. Veckans bästa sex kom idag =) Istället för att skriva så kan du väl säga vilken/vilka ställnig/ställningar ni hade så man fattar lite mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts