Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag vill inte framstå som mod. whanabee, men komigen grabbar... lite mer stil får vi väl ha... Spårar det ur mer, blir tråden bara låst så har vi ingen tråd att snacka i om sånt här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag vill inte framstå som mod. whanabee, men komigen grabbar... lite mer stil får vi väl ha... Spårar det ur mer, blir tråden bara låst så har vi ingen tråd att snacka i om sånt här... Wôrd, men hur ofta är det att man kom in i pubertetet i 11års ålder? Man gick i 5an. Pip pip? BTW Vice., tell us about your first sex. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Wôrd, men hur ofta är det att man kom in i pubertetet i 11års ålder? Man gick i 5an. Pip pip? BTW Vice., tell us about your first sex. ^^ Ah, jag gjorde bort mig fett! Jag har altid tänkt (låt er inte luras av min oskuldsfulla framtoning ) att det skulle göras med den rätta, så jag har väntat... när jag precis hade fyllt 18 såg jag en brud som vinkade av sin polare på malmö c. Jag blinka och flörta lite med henne när jag satt på tåget! När tåget åkte så gick jag fram till tjejen och lånade papper och penna och skrev mitt namn och nummer och bad henne ge det till sin polare som vinkat av henne i malmö. Några dagar senare ringde "central bruden" och vi började dejta! Samma dag som vi blev "tillsammans" (vi hånglade uppvarann) så ringer en tjejpolare (och hon är sjukt vild av sig) till mig och säger att hon blivigt uthuttad av sina föräldrar och undrar om hon kunde slagga hoss mig! Visst, sa jag. På kvällen så säger jag att jag kan sova på soffan så kan hon ta sängen... Och hon svarade: öööh, oookej.... Så ligger vi där i mörkret ett tag, sen hör jag en röst: Du, är du alltid så här blyg med tjejer!? Vill du inte ha sex?! öh, jo det vill jag väl sa jag... Faen, hadde hålligt mig i 18-år för att göra det med en flickvän och när jag väl får en ordentlig, förlorar jag ändå oskulden med ett one night stand... Men det var det nästan värt! Det fanns nästan inget hon inte ville göra den natten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Intressant. Haha, nice iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Wôrd, men hur ofta är det att man kom in i pubertetet i 11års ålder? Man gick i 5an. Jag kom in i puberteten i slutet av femman. Tvivlar på dom som säger att dom hade pubis när dom va 8-9 år. HALLÅ! Man gick fan i 3an när man var 9! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag kom in i puberteten i slutet av femman. Tvivlar på dom som säger att dom hade pubis när dom va 8-9 år. HALLÅ! Man gick fan i 3an när man var 9! Haha jo, jag med. Men inte fan var din röst helt klar, en hel jävla regnskog där nere, och tjejerna hade fullvuxna tits? Aldrig säger jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha jo, jag med. Men inte fan var din röst helt klar, en hel jävla regnskog där nere, och tjejerna hade fullvuxna tits? Aldrig säger jag. Ne, det var väl i 6an jag kom in i målbrottet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ne, det var väl i 6an jag kom in i målbrottet. Och sen klar i slutet av 6an, right? Sen 7an började herr mini Maxz växa till sig, osv? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Och sen klar i slutet av 6an, right? Sen 7an började herr mini Maxz växa till sig, osv? Eller? Haha, nä men jag äh.. Jag har växt klart på längden nu iaf. Kanske blir lite längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha, nä men jag äh.. Jag har växt klart på längden nu iaf. Kanske blir lite längre. Jojo, den kommer nog bli längre. Well. Ska duscha nu pöss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha, nä men jag äh.. Jag har växt klart på längden nu iaf. Kanske blir lite längre. Han menar.... hmm .. kuken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Han menar.... hmm .. kuken? Jo jag kom på det sen . Men den slutar väl växa när man ungefär är 20 eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .det är väl inte så jävla noga om man förlorar oskulden med "den rätta" eller inte? isf kan man få vänta hela livet utan att det blir något... nä, vill en fin tjej ha kuk så ge henne det då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hålled med. Såg en rolig grej på tv en gång, nån sketen reality-serie tror den hette Date My Mom eller något sånt, en av mammornas döttrar ville vänta på sex tills hon gifte sig, "när vill hon gifta sig då?", undrade snubben. Svaret blev 35 och han kunde knappt hålla sig för skratt. Tjejer kan vara riktigt jobbiga med sånt där, speciellt när de är katoliker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tjejer kan vara riktigt jobbiga med sånt där, speciellt när de är katoliker. Öh, fördommar!? Ska säga dig att tjejer som är hårt hållna av tex. religion, föräldrar etc. är oftast de som är de vildaste... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Öh, fördommar!? Ska säga dig att tjejer som är hårt hållna av tex. religion, föräldrar etc. är oftast de som är de vildaste... Haha, här kommer han som vet. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men nu går det ingen kris på mig jag är inte i akut behov av sex så Dra en skinis så får du behovet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Wôrd, men hur ofta är det att man kom in i pubertetet i 11års ålder? Man gick i 5an. Pip pip? BTW Vice., tell us about your first sex. ^^ Jag hade hår på ballen då.. inte stor buske.. men då hade ja hår.. o de e nog ganska många som hade de.. säger inte att ALLA.. men många.. du som e lite konstig o va efter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har man inte typ små fjun på kroppen(inte huvudet) nästan vid födsel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har man inte typ små fjun på kroppen(inte huvudet) nästan vid födsel? Minns inte det var så längesen nu... Min balle är 19,5 cm Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts