Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har märkt de.. han fick de säkert när han blev... öh.. nånting.. hur gammal e han?  >_<

Hahaha, men vafan. 9 år och pubis? Det går inte ihop, eftersom tjejer är snabbare än killar så ska tjejen ha tits vid 8½ års ålder. =/

Edit: Jojo, ha sex vid 20 går väl. Men du kommer förlora den runt 15-16 tror jag. >_< Eller som slippy, snart.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, men vafan. 9 år och pubis? Det går inte ihop, eftersom tjejer är snabbare än killar så ska tjejen ha tits vid 8½ års ålder. =/

Edit: Jojo, ha sex vid 20 går väl. Men du kommer förlora den runt 15-16 tror jag. :P Eller som slippy, snart.

Tjejerna var iaf inte snabbare än mig, jag fick hår på ballen när jag va 9, kom i målbrottet när jag va 11 ffs, jag växer snabbt :P

och ja, det går ju att ha sex första gången när man e 20, men tror inte han kommer hålla sig tills då :rolleyes::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejerna var iaf inte snabbare än mig, jag fick hår på ballen när jag va 9, kom i målbrottet när jag va 11 ffs, jag växer snabbt  :P

och ja, det går ju att ha sex första gången när man e 20, men tror inte han kommer hålla sig tills då  :rolleyes:  :P

Jag fick hår på ballen när jag var 8 å sen när jag var 9½ kom jag i målbrottet

Inte så men jag tror inte man kan bestämma när man ska ha sex..

Det är nåt som bara blir när man känner sig redo och det har man ingen aning om när det är...

Det är vad jag tror ialla fall...

jag håller med dig man vet aldrig när det blir...

för mig vart de när vi låg å myste å vi hade inte pratat om det el något..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kommer ni ihåg hur gammla ni var när ni fick könshår? :P

Jag kommer inte ens ihåg vilket datum jag förlorade oskulden eller blev tillsamans med min flickvän. :rolleyes:

Frenzy: Gör en tråd om kukstorlekar så ska du få se på mytomaner. :P

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det e sant jag lovar dig det men du får väl tro vad du vill..

du kanske e så seg så du vill inte tro att någon får så tidigt du har väl inte fått de än hahhaha

Öhm.... jag förstår inte varför folk alltid ska säga att man var sen och shit bara för man säger att man inte tror dom... Jag var tidigt i puiberteten men fan inte när jag var 9... och jag tror ingen som säger det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius, byt namn på denna topic till Mytoman och Sånt iställlet.

BTW, jag knullade första gången när jag var 3, och föddes med könshår. Kanske bara var jag? :S

Jisses, vad har du för föräldrar? hur lät de dig göra sånt vid den åldern :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...