The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Wanna be the dude.. eh? Asså 13! Då spelade man för fan pokémon!!! Hade du sagt 14 hade jag trott på dig, men 13? Huh hade jag sex när jag var 13? Fan jag visste det du gjorde det när jag sov! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jag lirade pokemon när jag va 8-9, inte 13 ... Tekken II då, man var i alla fall inte redo för sex. Man visste fan inte vad en klitoris va? :S @The dude: Din imitation tar slut vid "Eh?", resten är till PIMPY, oj. Slippy.* Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 ... Tekken II då, man var i alla fall inte redo för sex. Man visste fan inte vad en klitoris va? :S Lirade Tekken när jag va max 10 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lirade Tekken när jag va max 10 Skrev Tekken2. Men jaja, för fan. 13 är omöjligt, man hade fan inte ens pubis då. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Måste hålla med om att 13 års ålder är lite väl tidigt, knappast att det kan bli något bra av det. Men vad vet jag, ni kanske var mogna som gula bananer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Måste hålla med om att 13 års ålder är lite väl tidigt, knappast att det kan bli något bra av det. Men vad vet jag, ni kanske var mogna som gula bananer? eller jo, fingret var ju växt lite, så man kanske tussade lite på den, sen slurp? Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 @pKz: Varsågod, Slippys MSN: slippy_aeger@hotmail.com Ta Pokémon-snacket där istället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 @pKz: Varsågod, Slippys MSN: slippy_aeger@hotmail.com Ta Pokémon-snacket där istället... Snackar vi om pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 @pKz: Varsågod, Slippys MSN: slippy_aeger@hotmail.com Ta Pokémon-snacket där istället... Tack..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Skrev Tekken2. Men jaja, för fan. 13 är omöjligt, man hade fan inte ens pubis då. ^^, Eh inte pubishår när man var 13? hahaha ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Skrev Tekken2. Men jaja, för fan. 13 är omöjligt, man hade fan inte ens pubis då. ^^, Ehm, asså jag vet att du skrev tekken 2, men skrev tekken, pallade inte skriva 2an ;> .. btw eeh jag hade pubishår när jag var 9 Edit: Min 600e post Edit#2: pKz: Men 13, då går du i 8an snart va? I 7an? för fan. för 1 år sen hade tjejerna inga former alls, då måste du haft sex med en 17åring? En desperat sådan. Jag hade sex med en 14 åring då.. och det var typ för 6 månader sen :I Redigerad 6 juli, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Ehm, asså jag vet att du skrev tekken 2, men skrev tekken, pallade inte skriva 2an ;> .. btw eeh jag hade pubishår när jag var 9 Edit: Min 600e post Edit#2: Jag hade sex med en 14 åring då.. och det var typ för 6 månader sen :I HAHAHAAH PUBIS NÄR DU VAR 9!!! LEN SOM EN BARNRUMPA! btw lägg upp bild på dig kthx. Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 HAHAHAAH PUBIS NÄR DU VAR 9!!! LEN SOM EN BARNRUMPA! btw lägg upp bild på dig kthx. Bild? hade sönder min cam för 2 månader sen, kan kolla om jag har nån.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Skrev Tekken2. Men jaja, för fan. 13 är omöjligt, man hade fan inte ens pubis då. ^^, Ja hade pubis då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja hade pubis då Det e bara pKz som inte hade det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det e bara pKz som inte hade det Verkar så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Verkar så. Mmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det e bara pKz som inte hade det Har märkt de.. han fick de säkert när han blev... öh.. nånting.. hur gammal e han? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har märkt de.. han fick de säkert när han blev... öh.. nånting.. hur gammal e han? Kolla i hans profil kanske? Birthday 23 December 1989 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag är 13 och tänker vänta med sex till jag blir 20 eller iaf 19... Det är så jag tänker nu,... Kanske ändrar sig när jag växer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts