Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, du säger "Min klass har haft sex" hela tiden. Well, har dom flickvänner eller slösade dom deras finaste sak på en smal, goth tjej dom hittade i kloakerna?

Haha, jag har inte sagt nått om min klass, jag snackar om mina polare.. och ja, dom har flickvänner..

min klass aer gay

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du säger "Min klass har haft sex" hela tiden. Well, har dom flickvänner eller slösade dom deras finaste sak på en smal, goth tjej dom hittade i kloakerna?

För killar är väl inte sin finaste sak = oskulden? >_<

Men förlorade iaf oskulden till världens (okej, ni hör det säkert ofta från folk) underbaraste och finaste tjej. >_<

Sen var det trekant följande av 4 kant med filmare som gällde. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag har inte sagt nått om min klass, jag snackar om mina polare.. och ja, dom har flickvänner..

min klass aer gay

Men svara på frågan, har DU haft SEX? Du pratar bara om dina kompisar.

Min kompis syrras kompis brorsas kompis har en kompis som har haft sex med en tjej som är en tjejs syrras mammas dotters kusin..?

@P1rsson: Samma, nöjd är jag också.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men svara på frågan, har DU haft SEX? Du pratar bara om dina kompisar.

JA, JAG har haft SEX!

Min kompis syrras kompis brorsas kompis har en kompis som har haft sex med en tjej som är en tjejs syrras mammas dotters kusin..?

Eeh, lite förvirrande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var 13

Wanna be the dude.. eh?

Asså 13! Då spelade man för fan pokémon!!! Hade du sagt 14 hade jag trott på dig, men 13?

Men 13, då går du i 8an snart va? I 7an? för fan. för 1 år sen hade tjejerna inga former alls, då måste du haft sex med en 17åring? En desperat sådan.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...