Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eh.. Vadå "Eh"? e det nåt konstigt att ha sex när man e 14? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vadå "Eh"? e det nåt konstigt att ha sex när man e 14? Ja det är det faktist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja det är det faktist. Eller inte, alla jag känner hade sex första gången när dom var 13 eller 14 :I Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Eller inte, alla jag känner hade sex första gången när dom var 13 eller 14 :I Har alla dina kompisar haft sex? BTW, 13-14åren = mytomaNålderN. dangerboy: rofl Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eller inte, alla jag känner hade sex första gången när dom var 13 eller 14 :I Med varandra då eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har alla dina kompisar haft sex? BTW, 13-14åren = mytomaNålderN. dangerboy: rofl Ja, alla mina polare har haft sex, nästan alla iaf @dangerboy: Ja, men asså inte med samma kön om man säger så.. känner inga homosexuella Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, alla mina polare har haft sex, nästan alla iaf @dangerboy: Ja, men asså inte med samma kön om man säger så.. känner inga homosexuella Ehm, låter som om att hela din klass haft sex utom du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ehm, låter som om att hela din klass haft sex utom du. Eeh, hela min klass utom mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eeh, hela min klass utom mig? Ja, du säger "Min klass har haft sex" hela tiden. Well, har dom flickvänner eller slösade dom deras finaste sak på en smal, goth tjej dom hittade i kloakerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, alla mina polare har haft sex, nästan alla iaf @dangerboy: Ja, men asså inte med samma kön om man säger så.. känner inga homosexuella Fall inte för grupptrycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, du säger "Min klass har haft sex" hela tiden. Well, har dom flickvänner eller slösade dom deras finaste sak på en smal, goth tjej dom hittade i kloakerna? Haha, jag har inte sagt nått om min klass, jag snackar om mina polare.. och ja, dom har flickvänner.. min klass aer gay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Kom att tänka på den där snubben som sa att hans farsa hade beställt en hora åt honom . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, du säger "Min klass har haft sex" hela tiden. Well, har dom flickvänner eller slösade dom deras finaste sak på en smal, goth tjej dom hittade i kloakerna? För killar är väl inte sin finaste sak = oskulden? Men förlorade iaf oskulden till världens (okej, ni hör det säkert ofta från folk) underbaraste och finaste tjej. Sen var det trekant följande av 4 kant med filmare som gällde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Haha, jag har inte sagt nått om min klass, jag snackar om mina polare.. och ja, dom har flickvänner.. min klass aer gay Men svara på frågan, har DU haft SEX? Du pratar bara om dina kompisar. Min kompis syrras kompis brorsas kompis har en kompis som har haft sex med en tjej som är en tjejs syrras mammas dotters kusin..? @P1rsson: Samma, nöjd är jag också. Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men svara på frågan, har DU haft SEX? Du pratar bara om dina kompisar. Min kompis syrras kompis brorsas kompis har en kompis som har haft sex med en tjej som är en tjejs syrras mammas dotters kusin..? @P1rsson: Samma, nöjd är jag också. Wörd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men svara på frågan, har DU haft SEX? Du pratar bara om dina kompisar. JA, JAG har haft SEX! Min kompis syrras kompis brorsas kompis har en kompis som har haft sex med en tjej som är en tjejs syrras mammas dotters kusin..? Eeh, lite förvirrande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 JA, JAG har haft SEX! Eeh, lite förvirrande? Okej, vid vilken ålder? Ja, det som var meningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Okej, vid vilken ålder? Ja, det som var meningen. När jag var 13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) När jag var 13 Wanna be the dude.. eh? Asså 13! Då spelade man för fan pokémon!!! Hade du sagt 14 hade jag trott på dig, men 13? Men 13, då går du i 8an snart va? I 7an? för fan. för 1 år sen hade tjejerna inga former alls, då måste du haft sex med en 17åring? En desperat sådan. Redigerad 6 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Wanna be the dude.. eh? Asså 13! Då spelade man för fan pokémon!!! Hade du sagt 14 hade jag trott på dig, men 13? Jag lirade pokemon när jag va 8-9, inte 13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts