skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hehe, hadde en flicka här idag, men pallade fan inte fråga om vi kunde köra den där ställningen, där hon "rider" bakifrån. Reverse cowgirl? Vad är det för extremt med den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man behöver väl inte fråga.. bara ligga och mysa lite och försöka få upp henne så kan väl inte var så svårt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men undrar hur jag ska få henne på rygg över mig sådär utan att be henne om det. Men men, nästa gång, då ska jag testa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Omg, Veckans bästa sex hade jag idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Omg, Veckans bästa sex hade jag idag Pimpen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Pimpen. Level 12 i Pimping? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Omg, Veckans bästa sex hade jag idag Hade årets bästa sex i måndags, tänker inte säga vad vi gjorde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När tjejen rider, helt klart. Just det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hade årets bästa sex i måndags, tänker inte säga vad vi gjorde Kan se in i framtiden, om 3 dygn har jag bästa sexet. Om och om och om igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .men va fan, jag vill oxå knulla :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .men va fan, jag vill oxå knulla :'( Skaffa Fleshlight! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Skaffa Fleshlight! .haha, hade dom varit billigare så kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .haha, hade dom varit billigare så kanske Bygg en då! Toalettpappers-rulle typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Skaffa Fleshlight! Va fan e de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Va fan e de? . http://www.fleshlight.com/main/products.cf...=1001&aff=70398 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .haha, hade dom varit billigare så kanske Kostar inte dom typ 150 kr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Kostar inte dom typ 150 kr? .vet inte.. har inte direkt orkat forska fram några bra priser.. har bara sett att dom tar $49.95 på fleshlight.com.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Håller med till 100%! Varför är den så rolig? Första gången jag är här kanske ska läsa igenom den många roliga inlägg? :o Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hade årets bästa sex i måndags, tänker inte säga vad vi gjorde Birthday 30 June 1991 Eh.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eh.. Wörd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts