Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eeh, ja!

Mycket troligt att man få chans att genomföra det där, med nån!

Om man möjligtvis inte har en cirkus prinsessa (som man tyvärr inte har) som flickvän!

Vet inte om jag missuppfattat det men jag tror han menar att man ska suga sig själv :wacko:

eller så är jag helt ute och cyklar men såg ju nästan ut som han gjorde det med...

Akvedukten är ganska mysig..

UTFÖRANDE:

Killen lägger sig bekvämt på rygg och håller i tjejens rygg för att stödja henne. Hon sitter bakåvänt och rider.

bara att testa :teehee:

post-22-1120494296_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag missuppfattat det men jag tror han menar att man ska suga sig själv :wacko:

eller så är jag helt ute och cyklar men såg ju nästan ut som han gjorde det med...

UTFÖRANDE:

Killen lägger sig bekvämt på rygg och håller i tjejens rygg för att stödja henne. Hon sitter bakåvänt och rider.

bara att testa :teehee:

Känns som den är mycket mysigare för killen :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag missuppfattat det men jag tror han menar att man ska suga sig själv  :rolleyes:

UTFÖRANDE:

bara att testa :)

Den e ju skitskön :wub::wub::)

vill gö den nu...fan fattas bara en tjej ju

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör det, sen när du talat om hur det var så ska jag se till att försöka fråga lite snällt om vi kan prova den. (w00t)

"-Eh. du snygging, jag hittade en bild på ett GT... GTAforum, och undrar om vi kan testa den?"

"-Va?! Är du bara ute efter sex?"

"-Ne , men.. Jag ville bara testa.."

"-Daah" *Tar upp telefonen, ringer till en 18årig biff som skjusser hem henne i sin nya bil*

*Går och spelare PS2 i ensamhet.*

Hahaha, hoppas det inte blir så. (Både för dig och mig.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"-Eh. du snygging, jag hittade en bild på ett GT... GTAforum, och undrar om vi kan testa den?"

"-Va?! Är du bara ute efter sex?"

"-Ne , men.. Jag ville bara testa.."

"-Daah" *Tar upp telefonen, ringer till en 18årig biff som skjusser hem henne i sin nya bil*

*Går och spelare PS2 i ensamhet.*

Hahaha, hoppas det inte blir så. (Både för dig och mig.)

Hahaha ;)

Nu vet jag inte om jag vågar fråga (w00t)

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...