_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sökte på Google http://www.astangayoga.at/galerien/workshops/with_Nancy_in_Prague/images/monkeystyle.jpg LOL!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Eeh, ja! Mycket troligt att man få chans att genomföra det där, med nån! Om man möjligtvis inte har en cirkus prinsessa (som man tyvärr inte har) som flickvän! Redigerad 4 juli, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Eeh, ja! Mycket troligt att man få chans att genomföra det där, med nån! Om man möjligtvis inte har en cirkus prinsessa (som man tyvärr inte har) som flickvän! Vet inte om jag missuppfattat det men jag tror han menar att man ska suga sig själv eller så är jag helt ute och cyklar men såg ju nästan ut som han gjorde det med... Akvedukten är ganska mysig.. UTFÖRANDE: Killen lägger sig bekvämt på rygg och håller i tjejens rygg för att stödja henne. Hon sitter bakåvänt och rider. bara att testa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vet inte om jag missuppfattat det men jag tror han menar att man ska suga sig själv eller så är jag helt ute och cyklar men såg ju nästan ut som han gjorde det med... Akvedukten är ganska mysig.. UTFÖRANDE: Killen lägger sig bekvämt på rygg och håller i tjejens rygg för att stödja henne. Hon sitter bakåvänt och rider. bara att testa Känns som den är mycket mysigare för killen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vet inte om jag missuppfattat det men jag tror han menar att man ska suga sig själv eller så är jag helt ute och cyklar men såg ju nästan ut som han gjorde det med... Akvedukten är ganska mysig.. UTFÖRANDE: Killen lägger sig bekvämt på rygg och håller i tjejens rygg för att stödja henne. Hon sitter bakåvänt och rider. bara att testa Den e ju skitskön vill gö den nu...fan fattas bara en tjej ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Den e ju skitskön vill gö den nu...fan fattas bara en tjej ju Jag ska fixa nån så jag kan testa den imorn då Redigerad 5 juli, 2005 av P1rsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Åååh, 4 dagar kvar tills Johanna kommer hem. Då jävlar ska vi knullAAAAAAAAAAA!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Åååh, 4 dagar kvar tills Johanna kommer hem. Då jävlar ska vi knullAAAAAAAAAAA!! Intresseklubben antecknar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Intresseklubben antecknar... Rejält. Skisser och allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Intresseklubben antecknar... Sorry, detta handlar inte om intresseklubbar utom Sex & Sånt. @Bullet: Skisser och sånt tas upp i "Musik, film och Grafik" forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hehe, hadde en flicka här idag, men pallade fan inte fråga om vi kunde köra den där ställningen, där hon "rider" bakifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hehe, hadde en flicka här idag, men pallade fan inte fråga om vi kunde köra den där ställningen, där hon "rider" bakifrån. Den ska jag lätt testa, men kärvt om hon vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hehe, hadde en flicka här idag, men pallade fan inte fråga om vi kunde köra den där ställningen, där hon "rider" bakifrån. Ehum..flicka *pedovarning* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ehum..flicka *pedovarning* Låter det bättre om han säger dam, eller tant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Låter det bättre om han säger dam, eller tant? Kärring Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Den ska jag lätt testa, men kärvt om hon vill. Gör det, sen när du talat om hur det var så ska jag se till att försöka fråga lite snällt om vi kan prova den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Gör det, sen när du talat om hur det var så ska jag se till att försöka fråga lite snällt om vi kan prova den. "-Eh. du snygging, jag hittade en bild på ett GT... GTAforum, och undrar om vi kan testa den?" "-Va?! Är du bara ute efter sex?" "-Ne , men.. Jag ville bara testa.." "-Daah" *Tar upp telefonen, ringer till en 18årig biff som skjusser hem henne i sin nya bil* *Går och spelare PS2 i ensamhet.* Hahaha, hoppas det inte blir så. (Både för dig och mig.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 "-Eh. du snygging, jag hittade en bild på ett GT... GTAforum, och undrar om vi kan testa den?" "-Va?! Är du bara ute efter sex?" "-Ne , men.. Jag ville bara testa.." "-Daah" *Tar upp telefonen, ringer till en 18årig biff som skjusser hem henne i sin nya bil* *Går och spelare PS2 i ensamhet.* Hahaha, hoppas det inte blir så. (Både för dig och mig.) Hahaha Nu vet jag inte om jag vågar fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lol älskar denna topicen haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Lol älskar denna topicen haha Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts