Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Never happened to me... Inte mig heller Tycker ni är ganska vulgära k*ulla hit och k*ulla dit.. Intimt umgänge eller ha samlag låter bättre för det finns faktist "små barn" här Är det någon som fastnat med piercing eller nåt liknande under ett samlag.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Är det någon som fastnat med piercing eller nåt liknande under ett samlag.? Nej, men jag har gjort ungefär som i "Den där Mary" (Gylf-delen ), jaja vill den inte få plats i byxan så vill den inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej, men jag har gjort ungefär som i "Den där Mary" (Gylf-delen ), jaja vill den inte få plats i byxan så vill den inte Hahahaha det måste gjort ont.... Hur lyckades du komma loss då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahahaha det måste gjort ont.... Hur lyckades du komma loss då Det gjorde rejält ont, fast det var bara att dra ner den igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det gjorde rejält ont, fast det var bara att dra ner den igen Haha samma har hänt mig gör så jävla ont ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha hur f*n lyckas ni med de då.? Har ni så himmla brottom efter toa besöket att ni inte hinner slänga in han.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha hur f*n lyckas ni med de då.? Har ni så himmla brottom efter toa besöket att ni inte hinner slänga in han.? Den är la för stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Den är la för stor Haha jaja eller för små byxor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haha jaja eller för små byxor Fan du kom på mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Fan du kom på mig Haha jag ska hålla tyst om det Du har inte blivit biten av en tjej på olämplig ställe då.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Du har inte blivit biten av en tjej på olämplig ställe då.? Finns det olämpliga ställen? Skulle väl vara p00ngen då, men annars är det hur sexigt som helst när tjejer vill nafsa lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Du har inte blivit biten av en tjej på olämplig ställe då.? Nej det har jag undankommit *Puh* Själv då? edit: Gtasajten turns MSN Redigerad 22 maj, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Finns det olämpliga ställen? Skulle väl vara p00ngen då, men annars är det hur sexigt som helst när tjejer vill nafsa lite. Hahaha hur hårt får man naffsa då tänk dig att tjejen leker lite med tungan på ditt könsorgan och naffsar ganska hårt då är det nog inte lika mysigt längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha hur hårt får man naffsa då Tja, en tjej bet mig i armen så hårt att det började blöda. Det var lite för hårt. Annars om hon biter i halsen (det är mysigt ) ska det vara så att det känns, d.v.s. rätt hårt. Det jobbiga är att det blir så fula märken. tänk dig att tjejen leker lite med tungan på ditt könsorgan och naffsar ganska hårt då är det nog inte lika mysigt längre ...sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Goaste topicen någonsin förutom skräckfilms mördar-topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha hur hårt får man naffsa då Typ som en Doberman ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Hahaha hur hårt får man naffsa då tänk dig att tjejen leker lite med tungan på ditt könsorgan och naffsar ganska hårt då är det nog inte lika mysigt längre Så pass vett i skallen bör hon ha så att hon fattar när man går för långt, annars har man fått hem en tvättäkta blondin Redigerad 22 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej det har jag undankommit *Puh* Själv då? edit: Gtasajten turns MSN Hehe njee inte så många tjejer som blir närgågna på mig SlewME @ haha med de finns ju folk till allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hehe njee inte så många tjejer som blir närgågna på mig SlewME @ haha med de finns ju folk till allt Killar som nafsat för hårt då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha hur hårt får man naffsa då Så hårt ni vill bara den inte går av.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts