Sniper Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kolla ögonen!!!!!!! Inget on-topic här inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nu är det sida 69! Därför kan jag ju passa på att fråga, har någon här gjort 69:an? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Jag tror jag vet var det är när jag ser dom två siffrorna! Redigerad 3 juli, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nu är det sida 69! Därför kan jag ju passa på att fråga, har någon här gjort 69:an? .tyvärr inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nu är det sida 69! Därför kan jag ju passa på att fråga, har någon här gjort 69:an? NEJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nää den heter: "Vem-har-sagt-att-det-är-en-Pokémon?-Kan-väl-lika-gärna-vara-min-igelkott" ONTPIC: så att den inte blir låst... öööh, jag kom inte på nåt vettigt att skriva, men nu när jag tänker lite så undrar jag om det finns människor som varken är Homo, Hetro eller Bi-sexuella, d.v.s. o-sexuella , som varken är attraherad av det ena eller andra könet Assexuell?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag tror jag vet var det är när jag ser dom två siffrorna! Jag med mitt stjärntecken :-P Har hänt att man testat de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Assexuell?. ...innebär att man är tvekönad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ...innebär att man är tvekönad... Hermafrodit? Assexuell betyder väl ändå att man saknar sexuellt begär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Asexuell betyder väl könslös? Redigerad 3 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jo könslös. När någon organism inte använder parning för fortplantning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jo könslös. När någon organism inte använder parning för fortplantning. Som? maskar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Som? maskar? Nej organismer som använder celldelning istället. Det enda djuret so gör det tror jag är en skalbagge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hermafrodit? Assexuell betyder väl ändå att man saknar sexuellt begär? Hermafrodit är att du har två kön! Oftast att du har en en vagina och strax under en penis i obrukbart skick! Asexuell, (hade lite fel innan...) innebär att du är könslös. Du föds helt enkelt utan något kön överhuvud taget! http://sv.wikipedia.org/wiki/Hermafrodit Redigerad 3 juli, 2005 av vice24 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Asexuell betyder väl könslös? Aha, då är det ursprunget för betydelsen av asexualitet helt enkelt. En person som är asexuell har ingen aktiv sexualitet och/eller känner sig inte intresserad av sexuella relationer. Vanligtvis är asexualitet uppkommen på grund av sjukdom, medicinering eller skada. Hermafrodit är att du har två kön! Och det gör inte tvekönad? Redigerad 3 juli, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag med mitt stjärntecken :-P Har hänt att man testat de Höhö, det är en trevlig ställning.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Höhö, det är en trevlig ställning.. Tycker inte om 69 så mycket faktist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Tycker inte om 69 så mycket faktist Intresseklubben antecknar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Intresseklubben antecknar! Men daaah. det är en sextråd. allt som har med sex att göra. folk uttrycker vad dom gillar. som t.ex. alla frågor om hur ofta folk runkar? många som antecknar det liksom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Men daaah. det är en sextråd. allt som har med sex att göra. folk uttrycker vad dom gillar. som t.ex. alla frågor om hur ofta folk runkar? många som antecknar det liksom Jag vet det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts