asshumla Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ojojoj, va du kan! Jo lite borde man ju kunna eftersom man själv va pokémon-nörd en gång i tiden o har en lillebror som är pokémon-nörd ! EDIT: Doh! ny sida ! Redigerad 1 juli, 2005 av wiNceNt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej den heter Squirtle och är en vattenpokemon o balbasaur är en växtpokemon så balbasaur e inte utvecklingen av squirtle ! Bulbasaur heter den... Dah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bulbasaur heter den... Dah Jaja, stavningen är inte så noga ! Det är ändå en ful fet groda med nån blomknopp på ryggen ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur fan blev det här en pokemon-topic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur fan blev det här en pokemon-topic? Mogna 15 åringar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur ofta kollar ni på porrfilm.? 2 ggr i veckan kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur fan blev det här en pokemon-topic? Nån frågade vad en.. öh.. nånting hette, så började diskusionen efter att jag sade lite fel xP Jag tror Funny blev besviken när han inte får lite snusk , så lets get back on topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ok, för att reda ut det här "Pokémon tjaffset" ger jag er dom rätta svaren. Squirtle->Wartortle->Blastoise Bulbasaur->Ivysaur->Venusaur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur ofta kollar ni på porrfilm.? Uhm. Jag har 84 Bangbus avsnitt och det kommer ett varje vecka. Så räkna bakåt hur lång tid det blir. Kollar på dom en gång precis när jag får hem dom för humorns skull sen får dom ligga och damma i sin lilla mapp.. Så, 1ggn i veckan blir väl mitt svar. Om nu bangbus är porrfilm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo lite borde man ju kunna eftersom man själv va pokémon-nörd en gång i tiden o har en lillebror som är pokémon-nörd ! EDIT: Doh! ny sida ! Jag har oxo varit en pokemon nörd men jag kommer knappt ihåg nått :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Okej alla, förlåt för dåligt minne. Men va fan, det var ju år sen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur ofta kollar ni på porrfilm.? För ofta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Uhm. Jag har 84 Bangbus avsnitt och det kommer ett varje vecka. Så räkna bakåt hur lång tid det blir. Kollar på dom en gång precis när jag får hem dom för humorns skull sen får dom ligga och damma i sin lilla mapp.. Så, 1ggn i veckan blir väl mitt svar. Om nu bangbus är porrfilm. Bangbus is the shit! Själv kollar jag väl inte på porrfilm såå ofta nu för tiden, men har kvar mitt gamla goda arkiv på datorn. Däremot har jag varit med å spelat in en porrfilm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Däremot har jag varit med å spelat in en porrfilm. Ehh.. berätta mer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ehh.. berätta mer? Jag, fyra "kompisar", en film kamera, helt sjukt. Blir bara äcklad när jag tänker på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag, fyra "kompisar", en film kamera, helt sjukt. Blir bara äcklad när jag tänker på det. Bögporr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Usch! y Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag, fyra "kompisar", en film kamera, helt sjukt. Blir bara äcklad när jag tänker på det. HOmosex? jasså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Värst vad ni hänger upp er på bögporr... man kan faktiskt ha tjejkompisar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Värst vad ni hänger upp er på bögporr... man kan faktiskt ha tjejkompisar Nej, man kan fan inte ha tjej kompisar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts