CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur ofta runkar ni? (har det tråkigt,vet inte vad jag ska säga) Mellan 1 och 3 gånger per dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) 2 till 4 gånger per dag för mig , det är därför jag är så stark i armen ..... Redigerad 29 juni, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 För ofta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Förr var det ofta, nu är det väl 1 gång varannan var 3dje dag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .varannan, vartredje dag.. ibland varje dag men oftast typ varannan.. ibland flera gånger om dan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det varierar.. Inte för ofta nu för tiden Men imorn blir det sex.. kl 5. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Asså, var är det roliga med att runka om man gör det flera gånger om dagen? Kan ju knabbt va skönt. Aja, ang. frågan: Nån gång i veckan om jag har lust. Är i stadiet då jag fyller påsen eller vad man ska säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Asså, var är det roliga med att runka om man gör det flera gånger om dagen? Kan ju knabbt va skönt. Aja, ang. frågan: Nån gång i veckan om jag har lust. Är i stadiet då jag fyller påsen eller vad man ska säga. Du samlar ihop en elitstyrka som skall infiltrera moderägget? Ahh.. Taktik, taktik. Scott, let's attack the motheregg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Asså, var är det roliga med att runka om man gör det flera gånger om dagen? Kan ju knabbt va skönt. Det är faktiskt goare andra gången under kort tid. Jävla n00b! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är faktiskt goare andra gången under kort tid. Jävla n00b! Njäää, 1:a gången efter lång tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Njäää, 1:a gången efter lång tid. You straight busta, homie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) You straight busta, homie! No way! Nevah been, and I ain't about to change either muthafuckah! Redigerad 30 juni, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Varannan dag, beror på om tjejen är här eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var tredje dag ungefär, ibland mer sällan. Beror på hur mycket jobb man har och hur pilsk flickan är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Humm när jag fingrade på mig sist Inte en aning för längesen Men jag överlever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det är faktiskt goare andra gången under kort tid. Jävla n00b! Fr34k!!! Du har ju tömt han precis. Finns ju inget nöje med att skjuta ut halvdöingar och skönt är det ju inte. N00b runkare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fr34k!!! Du har ju tömt han precis. Finns ju inget nöje med att skjuta ut halvdöingar och skönt är det ju inte. N00b runkare. Varför snackar ni snusk snack? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Varför snackar ni snusk snack? För att såna som du ska få upp den.... Inget snusk med att runka det är Heeeellllllttttt naturligt... Som att kissa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Inget snusk med att runka det är Heeeellllllttttt naturligt... Som att kissa... Nästan .. kommer ut nått ur den om man runkar och pissar.. nästan likadant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Varför snackar ni snusk snack? Åh herregud.. Grabben, kolla dina hästar i skallen och sen kollar du Topicens namn. När du väl har kopplat allt så kollar du igenom alla inlägg i denna topicen så kanske, men bara kanske du fattar varför vi snackar snusk.. Jösses amalia.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts