Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På vilket sätt är hentai-porr bögigt (nej jag tittar inte på sånt (inte på vanlig heller))? :P

Fem spänn på att du inte vet vad "gay" är.

Hentai e bara gay.. gillar det inte.. inte kolla på vanlig porr? har du aldrig kollat på det nån gång i hela ditt liv? jag såg min första porrfilm på canal+ när jag var 5 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hentai e bara gay.. gillar det inte.. inte kolla på vanlig porr? har du aldrig kollat på det nån gång i hela ditt liv? jag såg min första porrfilm på canal+ när jag var 5 :P

Jo en gång, och då visste jag inte vad det var. En av mina dåvarande "kompisar" (nu är han en kriminell idiot som snattar o. dyl. så därför kan vill jag inte skriva kompis utan "-tecken) sa att jag skulle gå in på xxx.com och då var jag ju självklart tvungen att kolla vad det var för något. :P

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo en gång, och då visste jag inte vad det var. En av mina dåvarande "kompisar" (nu är han en misslyckad idiot som snattar o. dyl.) sa att jag skulle gå in på xxx.com och då var jag ju självklart tvungen att kolla vad det var för något. :P

Haha, xxx.com suger ;D .. jag visste fan vad porr va när jag gick i 1an, jag o mina polare då brukade kolla på porr på skolans datorer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...