Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Många säger tänt varför.?!

För att jag uppskattar den kvinnliga skönheten. ^_^ Dessutom känns det mer nära, har man tänt och ser sin älskade njuta så är det något speciellt, däremot om det är släckt så kan det vara vem som helst där nere.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag uppskattar den kvinnliga skönheten. ^_^ Dessutom känns det mer nära, har man tänt och ser sin älskade njuta så är det något speciellt, däremot om det är släckt så kan det vara vem som helst där nere.

Om tjejen skämms över sin kropp och inte vill visa sig i ljuset har ni tänkt på det då.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om tjejen skämms över sin kropp och inte vill visa sig i ljuset har ni tänkt på det då.?

Tjejer som skäms över sitt utseende är larviga, särskilt ifall man sagt åt henne flera gånger att hon är snygg. Skulle inte stå ut med en sådan farandes runt i huset. ^_^ Tjejer som tar åt sig av komplimanger is the shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejer som skäms över sitt utseende är larviga, särskilt ifall man sagt åt henne flera gånger att hon är snygg. Skulle inte stå ut med en sådan farandes runt i huset. ^_^ Tjejer som tar åt sig av komplimanger is the shit.

Har man varit mobbad för sitt utseende är det inte lätt att ta åt sig bara för någon säger att man är snygg...

menar bara att det finns flera anledningar till att ha släckt inte bara för klet eller vad Okka snackade om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man varit mobbad för sitt utseende är det inte lätt att ta åt sig bara för någon säger att man är snygg...

Man går vidare och tar åt sig, och inser att man inte ser hemsk ut. Jag gjorde det, fått en annan tjej att göra det.

menar bara att det finns flera anledningar till att ha släckt inte bara för klet eller vad  Okka snackade om..

Mhm, intressant, men jag föredrar tänt helt enkelt. Det var också frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...