Sofie Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ...För man ser vad som händer! Ja om man inte känner nåt är det ju lite jobbigt om man inte ser räcker det inte med att känna.?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja om man inte känner nåt är det ju lite jobbigt om man inte ser räcker det inte med att känna.?! ...om vi fortsätter på snorgrejen... ...det kan bli kletigt, that's why. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Många säger tänt varför.?! För att jag uppskattar den kvinnliga skönheten. Dessutom känns det mer nära, har man tänt och ser sin älskade njuta så är det något speciellt, däremot om det är släckt så kan det vara vem som helst där nere. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 För att jag uppskattar den kvinnliga skönheten. Dessutom känns det mer nära, har man tänt och ser sin älskade njuta så är det något speciellt, däremot om det är släckt så kan det vara vem som helst där nere. Om tjejen skämms över sin kropp och inte vill visa sig i ljuset har ni tänkt på det då.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om tjejen skämms över sin kropp och inte vill visa sig i ljuset har ni tänkt på det då.? Tjejer som skäms över sitt utseende är larviga, särskilt ifall man sagt åt henne flera gånger att hon är snygg. Skulle inte stå ut med en sådan farandes runt i huset. Tjejer som tar åt sig av komplimanger is the shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tjejer som skäms över sitt utseende är larviga, särskilt ifall man sagt åt henne flera gånger att hon är snygg. Skulle inte stå ut med en sådan farandes runt i huset. Tjejer som tar åt sig av komplimanger is the shit. Har man varit mobbad för sitt utseende är det inte lätt att ta åt sig bara för någon säger att man är snygg... menar bara att det finns flera anledningar till att ha släckt inte bara för klet eller vad Okka snackade om.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har man varit mobbad för sitt utseende är det inte lätt att ta åt sig bara för någon säger att man är snygg... Man går vidare och tar åt sig, och inser att man inte ser hemsk ut. Jag gjorde det, fått en annan tjej att göra det. menar bara att det finns flera anledningar till att ha släckt inte bara för klet eller vad Okka snackade om.. Mhm, intressant, men jag föredrar tänt helt enkelt. Det var också frågan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det kvittar väl om man har tänt el inte... det blir ju ingen större skilnad känslan blir ju inte någon skilnad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man ser mer när det är ljust. Annars kan man gå "vilse". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tänt blir det nog.. orka gå upp och släcka ljuset Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Stadsbo... Passa dig vem du kallar vad för nått. Skulle klara mig utmärkt där uppe. Bara jag slipper myggen. Det är det enda jag inte klarar. Hatar dom så förbannat! Ta med din Buttplug och kom upp till norrland! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oj! jag har nog kommit fel Min kompis frågar: ''Är det obilgtoriskt(stavling?) användning av kondom till 20 års åldern?'' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oj! jag har nog kommit fel Min kompis frågar: ''Är det obilgtoriskt(stavling?) användning av kondom till 20 års åldern?'' Nej, man får välja själv. Hade det varit obligatoriskt hade vi demonstrerat, kondom-priserna är för höga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oj! jag har nog kommit fel Min kompis frågar: ''Är det obilgtoriskt(stavling?) användning av kondom till 20 års åldern?'' Haha, mest-lol på bilden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Haha, mest-lol på bilden. Yes, indeed Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oj! jag har nog kommit fel Min kompis frågar: ''Är det obilgtoriskt(stavling?) användning av kondom till 20 års åldern?'' Fett gammal bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fett gammal bild Ja, den kanske är gammal men för det har alla inte sett den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Haha, mest-lol på bilden. Eller så är den bara hemsk. tycker jag iallafall. mateu, om du inte vill bli kallad efterbliven, sluta ladda upp bilder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Eller så är den bara hemsk. tycker jag iallafall. mateu, om du inte vill bli kallad efterbliven, sluta ladda upp bilder. Han söker respekt genom att ladda upp sånna bilder tror jag. Redigerad 28 juni, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Eller så är den bara hemsk. tycker jag iallafall. mateu, om du inte vill bli kallad efterbliven, sluta ladda upp bilder. Det är ju bara påhittat, precis som figurerna från Simpsons. Ingen "skada" skedd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts