Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om livet ändå var så simpelt. Jag vill med ha torkat kött och Lapin. Mums! Det är fan kärlek. Kom hit upp Stell, här har vi så simpelt, eller ja, det är nästan lite störigt me dom där grannarna, man får som inte riktigt ett privatliv.. dom är för nära. Å sen är det ju alltid trevligt när Jan-E kommer på besök me sin Ockelbo 300. Då äter vi alltid torrkött å dricker Lapin Kulta, å tävlar om vem som har flest renar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kom hit upp Stell, här har vi så simpelt, eller ja, det är nästan lite störigt me dom där grannarna, man får som inte riktigt ett privatliv.. dom är för nära. Å sen är det ju alltid trevligt när Jan-E kommer på besök me sin Ockelbo 300. Då äter vi alltid torrkött å dricker Lapin Kulta, å tävlar om vem som har flest renar. Vänta 11 dagar. Då har jag körkort. Och då ska jag ha rundtur i alla Sveriges hörn. Får ta och hälsa på lite folk härifrån tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vänta 11 dagar. Då har jag körkort. Och då ska jag ha rundtur i alla Sveriges hörn. Får ta och hälsa på lite folk härifrån tror jag! Gästrikland, Sandviken. Write me up. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vänta 11 dagar. Då har jag körkort. Och då ska jag ha rundtur i alla Sveriges hörn. Får ta och hälsa på lite folk härifrån tror jag! Hah, du hade gärna fått komma å hälsa på här.. om jag inte var så blyg för alla jag inte känt sen barndom xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hah, du hade gärna fått komma å hälsa på här.. om jag inte var så blyg för alla jag inte känt sen barndom xP Buuu! Då våldgästar jag dig. Inte så farligt, jag är med blyg. Bara en kopp kaffe sen slipper du mig.. kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Buuu! Då våldgästar jag dig. Inte så farligt, jag är med blyg. Bara en kopp kaffe sen slipper du mig.. kanske.. Torrkött? Äh, ni stadsbor överlever aldrig här uppe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Torrkött? Äh, ni stadsbor överlever aldrig här uppe Stadsbo... Passa dig vem du kallar vad för nått. Skulle klara mig utmärkt där uppe. Bara jag slipper myggen. Det är det enda jag inte klarar. Hatar dom så förbannat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Stadsbo... Passa dig vem du kallar vad för nått. Skulle klara mig utmärkt där uppe. Bara jag slipper myggen. Det är det enda jag inte klarar. Hatar dom så förbannat! Det var lite klumpigt sagt . Var kommer Stellan ifrån då? xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det var lite klumpigt sagt . Var kommer Stellan ifrån då? xP Jag är från vettet, och du från norrland. Fagerhult är alltid i mitt hjärta. Ligger 3 mil norr om jönköping. På Vätterns vänstra sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag är från vettet, och du från norrland. Fagerhult är alltid i mitt hjärta. Ligger 3 mil norr om jönköping. På Vätterns vänstra sida. Jag är från finland.. de du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vänta 11 dagar. Då har jag körkort. Och då ska jag ha rundtur i alla Sveriges hörn. Får ta och hälsa på lite folk härifrån tror jag! Kom till min farsa så går vi till Sven B och handlar hembränt ! Fast vi få¨r bjuda min farsa lite då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hallå, nu går det överstyr. This is about the löv and stuff, not stellhell-körkort-resa-gtafolk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och Stell som säger håll er till ämnet vem är det som slinker mest ifrån det Tänd eller släkt under akten.?! För ni som är oskuld kan väl tänka er hur ni vill ha det ljust eller mörkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och Stell som säger håll er till ämnet vem är det som slinker mest ifrån det Tänd eller släkt under akten.?! För ni som är oskuld kan väl tänka er hur ni vill ha det ljust eller mörkt Nej, jag vill inte ha min släkt när jag gör det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och Stell som säger håll er till ämnet vem är det som slinker mest ifrån det Tänd eller släkt under akten.?! För ni som är oskuld kan väl tänka er hur ni vill ha det ljust eller mörkt ...tänd är väl att föredra, för annars kan det nog bli lite svårt. Kuul... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tänd eller släkt under akten.?! För ni som är oskuld kan väl tänka er hur ni vill ha det ljust eller mörkt Med henne jag gjorde det med, släckt. Med någon snygg, tänt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tänd eller släkt under akten.?! Beror på! Oftast, tänt och ljust men ibland kan det vara kul att inte se...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Många säger tänt varför.?! jag föredrar släckt.... Redigerad 28 juni, 2005 av Sofie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Många säger tänt varför.?! ...För man ser vad som händer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Många säger tänt varför.?! jag föredrar släckt.... ...samma anledning till varför man kollar på snoret man snytit ut innnan man slänger det =) Man vill se med stolthet på sina bravader! "Kan jag förbättra mig till nästa gång?" "I så fall - vad ska jag göra annorlunda?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts