^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Blev det i baksätet av en bil bakom en stripp klubb? .eller kanske i en tvättstuga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Iallfall av de jag har hört Mkay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .eller kanske i en tvättstuga? Hehe Man tänker så mycket hur första gången kommer att bli/vara men det blir inte så ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 On topic då... Hur ofta har du sex ? (En fråga till ALLLLLLLA! ) Fyra gånger i veckan minst, bra med flickvän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oskuld och kommer nog alltid vara det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oskuld och kommer nog alltid vara det.. Om du satsar på att bli präst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Om du satsar på att bli präst. Ehmm, man måste inte vara oskuld för att vara präst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Om du satsar på att bli präst. Tror the w0rd you looking for is munk Redigerad 27 juni, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Ehmm, man måste inte vara oskuld för att vara präst Huh? Är det sant? Damn. Ah okej.. munk, tack KalleR. Redigerad 27 juni, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oskuld och kommer nog alltid vara det.. Du är inte den ende Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men hallå.?! Hur gammla är ni som är oskuld då.?! ni har ju hela livet framför er... Eran dag kommer den med... Tänk bara lite positivt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hehe Man tänker så mycket hur första gången kommer att bli/vara men det blir inte så ändå.. Det var ju iaf skönt. Iaf så jag minns det. Inte för att jag minns så mycket av den kvällen dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Håller helt med di P-C. Tjejer är så mycket mer än bara sex ..diska också. näe.. har haft ett fåtal fina stunder me tjejer. men aldrig sex. så man har vart oskuld i snart 15 år. Inte för att jag känner nå press me å bli av me oskulden. tvärtom nästan O.o.. Jag väntar tills jag hittar "the chosen one", Nej inte Obi-Wan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ..diska också. näe.. har haft ett fåtal fina stunder me tjejer. men aldrig sex. så man har vart oskuld i snart 15 år. Inte för att jag känner nå press me å bli av me oskulden. tvärtom nästan O.o.. Jag väntar tills jag hittar "the chosen one", Nej inte Obi-Wan. Vad är det för fel på Obi-Wan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad är det för fel på Obi-Wan? :'( Upptagen :'( . nä men.. jag tänkte mer på nån go tjej xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 :'( Upptagen :'( . nä men.. jag tänkte mer på nån go tjej xP Star wars freak. fatanserar att sina flikvänner är obi one Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 :'( Upptagen :'( . nä men.. jag tänkte mer på nån go tjej xP Låt det komma. Tveka inte när stunden kommer. Men rusa inte till den heller. Låt det gå i narturlig takt. Om man tänker, Bara med just "den" personen och där o bla bla kan det ta tid. Och tänkt inte att du ska på fest och ragga på varenda brud bara för att få nån att sätta på. Låt det gå för sig själv. Alltid bäst så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Låt det komma. Tveka inte när stunden kommer. Men rusa inte till den heller. Låt det gå i narturlig takt. Om man tänker, Bara med just "den" personen och där o bla bla kan det ta tid. Och tänkt inte att du ska på fest och ragga på varenda brud bara för att få nån att sätta på. Låt det gå för sig själv. Alltid bäst så. Fest? .. Näää du. du har missförstått mig, här om man går på fest, så är det för att grannen (2 mil bort) har fått en ny ren, så firar man me Lapin Kulta å torrkött. pottan: Jag är INTE Star Wars freak xP. det bara ploppade upp me Obi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fest? .. Näää du. du har missförstått mig, här om man går på fest, så är det för att grannen (2 mil bort) har fått en ny ren, så firar man me Lapin Kulta å torrkött. pottan: Jag är INTE Star Wars freak xP. det bara ploppade upp me Obi. Om livet ändå var så simpelt. Jag vill med ha torkat kött och Lapin. Mums! Det är fan kärlek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Star wars freak. fatanserar att sina flikvänner är obi one Har han gått och blivit tjej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts