Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Svara ärligt nu.. Hur många här är fortfarande oskulder?

Jag är 16 och oskuld, har bara haft lite petting och sån skit, normalt?

jag har dock haft möjligheten att göra det några gånger men inte med någon tjej som jag tycker om så jätte mycket om.

Jag tycker faktiskt inte att det är så jävla viktigt att göra det tidigt, bätte att vänta och göra det med någon som man värkligen gillar, tycker jag B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Svara ärligt nu.. Hur många här är fortfarande oskulder?

Jag är 16 och oskuld, har bara haft lite petting och sån skit, normalt?

jag har dock haft möjligheten att göra det några gånger men inte med någon tjej som jag tycker om så jätte mycket om.

Jag tycker faktiskt inte att det är så jävla viktigt att göra det tidigt, bätte att vänta och göra det med någon som man värkligen gillar, tycker jag B)

Också virgin @ 16 år. Inte direkt stolt över det men det grämer mig inte mycket heller. Jag tycker däremot inte att det måste vara nån speciell man gör det med. En kul grej liksom, njutining.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessvärre inte oskuld... <_<

Lyckades slänga bort den till en brud.. men det var inte helt mitt fel. Jag var ledsen och väldigt nere, hon visste om det och därför så började hon försöka umgås intimt med mig.

Hände för ett år sen... känns lika jobbigt fortfarande. ;) Vill också vara en glad oskuld. :'( B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessvärre inte oskuld... <_<

Lyckades slänga bort den till en brud.. men det var inte helt mitt fel. Jag var ledsen och väldigt nere, hon visste om det och därför så började hon försöka umgås intimt med mig.

Hände för ett år sen... känns lika jobbigt fortfarande. ;) Vill också vara en glad oskuld. :'( B)

Jag fattar inte problemet. Vad är det för strävan egentligen att vara oskuld? Det strider mot naturlagarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sex i all ära men det kan vara lika "skönt" att bara sitta på en klippa med nån fin tjej och bara .. snacka.

remember klassresan..mm.. Jag och en tjej-kompis skrev en dikt tillsammans i solnedgången, det ni B)

Håller helt med di P-C. Tjejer är så mycket mer än bara sex ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte problemet. Vad är det för strävan egentligen att vara oskuld? Det strider mot naturlagarna :ermm:

Öhm... skojigt? ^_^

Nämen jag är bara lite missnöjd att jag slängde bort mitt heligaste till en fet dvärg. Hade gärna gjort det med någon jag tycker om istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...