Ferizi Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Svara ärligt nu.. Hur många här är fortfarande oskulder? Jag är 16 och oskuld, har bara haft lite petting och sån skit, normalt? jag har dock haft möjligheten att göra det några gånger men inte med någon tjej som jag tycker om så jätte mycket om. Jag tycker faktiskt inte att det är så jävla viktigt att göra det tidigt, bätte att vänta och göra det med någon som man värkligen gillar, tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Svara ärligt nu.. Hur många här är fortfarande oskulder? Jag är 16 och oskuld, har bara haft lite petting och sån skit, normalt? jag har dock haft möjligheten att göra det några gånger men inte med någon tjej som jag tycker om så jätte mycket om. Jag tycker faktiskt inte att det är så jävla viktigt att göra det tidigt, bätte att vänta och göra det med någon som man värkligen gillar, tycker jag Också virgin @ 16 år. Inte direkt stolt över det men det grämer mig inte mycket heller. Jag tycker däremot inte att det måste vara nån speciell man gör det med. En kul grej liksom, njutining. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Dessvärre inte oskuld... Lyckades slänga bort den till en brud.. men det var inte helt mitt fel. Jag var ledsen och väldigt nere, hon visste om det och därför så började hon försöka umgås intimt med mig. Hände för ett år sen... känns lika jobbigt fortfarande. Vill också vara en glad oskuld. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Dessvärre inte oskuld... Lyckades slänga bort den till en brud.. men det var inte helt mitt fel. Jag var ledsen och väldigt nere, hon visste om det och därför så började hon försöka umgås intimt med mig. Hände för ett år sen... känns lika jobbigt fortfarande. Vill också vara en glad oskuld. :'( Jag fattar inte problemet. Vad är det för strävan egentligen att vara oskuld? Det strider mot naturlagarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Oskuld så det stänker om det. Bryr mig inte nämnvärt. Men jag vill helst dela det med nån jag gillar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sex i all ära men det kan vara lika "skönt" att bara sitta på en klippa med nån fin tjej och bara .. snacka. remember klassresan..mm.. Jag och en tjej-kompis skrev en dikt tillsammans i solnedgången, det ni Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sex i all ära men det kan vara lika "skönt" att bara sitta på en klippa med nån fin tjej och bara .. snacka. remember klassresan..mm.. Jag och en tjej-kompis skrev en dikt tillsammans i solnedgången, det ni Håller helt med di P-C. Tjejer är så mycket mer än bara sex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sex i all ära men det kan vara lika "skönt" att bara sitta på en klippa med nån fin tjej och bara .. snacka. .ord.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sex i all ära men det kan vara lika "skönt" att bara sitta på en klippa med nån fin tjej och bara .. snacka. Wörd! Längtar mer efter att göra det någon gång än att ha sex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag fattar inte problemet. Vad är det för strävan egentligen att vara oskuld? Det strider mot naturlagarna Öhm... skojigt? Nämen jag är bara lite missnöjd att jag slängde bort mitt heligaste till en fet dvärg. Hade gärna gjort det med någon jag tycker om istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Öhm... skojigt? Nämen jag är bara lite missnöjd att jag slängde bort mitt heligaste till en fet dvärg. Hade gärna gjort det med någon jag tycker om istället. Fet dvärg Är oskuld tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fet dvärg Är oskuld tror jag... Nej tyvärr, Fröken Handén räknas inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej tyvärr, Fröken Handén räknas inte Lena Handén menar du ---- Skriv upp mig på Oskuldslistan, är 15 och är oskuld. Lider inte av det på nått sätt, väntar på den "rätta" tjejen först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sex i all ära men det kan vara lika "skönt" att bara sitta på en klippa med nån fin tjej och bara .. snacka. remember klassresan..mm.. Jag och en tjej-kompis skrev en dikt tillsammans i solnedgången, det ni Mmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sa också att min oskuld skulle någon jag älskar ta och det ska vara på ett fint ställe och jätte romantiskt.... Humm blev inte riktigt så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sa också att min oskuld skulle någon jag älskar ta och det ska vara på ett fint ställe och jätte romantiskt.... Humm blev inte riktigt så... Blev det i baksätet av en bil bakom en stripp klubb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Blev det i baksätet av en bil bakom en stripp klubb? Men nej. I en Grapefruktformad tallrik bakom osthyllan på konsum. dah. ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 15 år och oskuld. Men vi får se hur det artar sig nu i sommar... Eller i höst. Topp3: Kanske inte så skoj att göra det på det sättet... Men tänk på att du har ett helt sexliv framför dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men nej. I en Grapefruktformad tallrik bakom osthyllan på konsum. dah. ( ) Haha, seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha, seriöst? Iallfall av de jag har hört Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts