Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Jag har alltid dröm om att kunna ge tjejer orgasm, endast genom att ta på dom, om jag ville alltså. Typ att jag tar nån i handen så blir hon tillfredsställd av det. Och om man närmar sig mer intima zoner blir det bättre och bättre orgasmer. Det kallar jag makt!

^_^ Vem skulle inte villa kunna göra det? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sånahär trådar är sjukt patetiska men man får väl hjälpa till lite på traven :)

Första gången

Datum: Precis efter jul

Plats: Polares badrum

Med vem: Min fd bästa kompis, hatar henne nu

Var det bra: Ja

Flickvän: Nej

Har du gjort det igen: Många gånger

Senast: Tisdag 21 juni

Vad Stian har att säga om sex: Snälla se till att hitta någon du älskar först, jag har haft sex sjukt många gånger sen i julas, 75% av tjejerna jag har haft kul med har varit one night stands och resten har varit med gamla gåta kompisar. Visst är det skönt och kul osv men jag vet att det hade varit såjävla mycket bättre om jag verkligen älskat kvinnan! Visst jag är fortfarande ung och jag har inga problem med att hitta någon men problemet är att jag älskar att knulla nya tjejer, ta oskulder måste vara det bästa som finns.

(jag sa emot mig själv där, jag vet det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittils bara tre :)

Tre som har sagt att dom var det iaf, kan ha varit flera..

Jag har bara tagit en till, men jag mistänker en för jag fick inte in den, det var för tight. eller så hadde hon bara gjort det med folk som har 10 cm kukar :ermm:

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ontopic. tror jag rensar denna lite. blir lättare att hitta tillbaka då.

*semi-closed*

*EDIT*

Done. Försök hålla er till ämnet nu och om Sylan liknande personer skriver raportera istället för att konfrontera. Vi slipper spammet och vet vilka vi ska banna. :)

ONTOPIC!

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...