Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Jag har alltid dröm om att kunna ge tjejer orgasm, endast genom att ta på dom, om jag ville alltså. Typ att jag tar nån i handen så blir hon tillfredsställd av det. Och om man närmar sig mer intima zoner blir det bättre och bättre orgasmer. Det kallar jag makt!

...tänker du på Don Juan DeMarco nu? =) http://www.imdb.com/title/tt0112883/

Öppningsscenen i den filmen, då han får en tjej till orgasm genom att smeka hennes finger som om det vore hennes kropp: det skulle vara grejor det!

Fyrkant med tre bisexuella tjejer är ju annars en fin dröm...eller trekant...

En sjuk strypsexorgie med falukorvsinslag (ni vet vad jag tänker på!) skulle man inte heller tacka nej till...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

...tänker du på Don Juan DeMarco nu? =) http://www.imdb.com/title/tt0112883/

Öppningsscenen i den filmen, då han får en tjej till orgasm genom att smeka hennes finger som om det vore hennes kropp: det skulle vara grejor det!

Tror inte jag har sett den, men det är ju ett intressant tema så..

Angående alla trekanter och så. Jag vill inte ha rå hårdporr och förtryckta kvinnor utan vackert samlag med en flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående alla trekanter och så. Jag vill inte ha rå hårdporr och förtryckta kvinnor utan vackert samlag med en flickvän.

Håller helt och hållet med dig. Rå hårdporr är då ingenting som tilltalar mig - heja sensualitet!

...men visst skulle det vara fint med flera kvinnor samtidigt, ingen har påstått att det behöver vara hårdporr (eller visst, mitt uttalande om den där orgien, men det är en annan femma (dock inte seriös femma, men...))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det säger du öppet på ett forum... herm...

Uhm, får man fråga vad jag har sagt öppet?

Jag tackade bara för senast. Jag har inte sagt att vi hade sex. Jag har inte äns nämnt sex. ^_^

Ni får tro vad ni vill. Men jag kan förstöra era förhoppningar och säga att det inte var sex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Dude - vackert samlag med en flickvän? ^_^ är du ghey eller? du verkar vara lite av en toffla..

Var det typiskt gayigt och toffligt beteende?

Om inte jag har fel är en toffla en sån som sviker sina vänner eftersom han hittat en flickvän istället. Är det toffligt att säga att man vill hålla sig till en flickvän i taget istället för gangbang?

Och mitt förslag är väl det minsta gay bland alla fanasier, enkelt hetrosexuellt samlag istället för hårdporr, ofta med flera män inblandade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...