Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm. Jag undar om det är vanligt. Är det någon här som skulle kunna tänka sig? Eller tänder på om en brud blir påsatt av snel hest.

Nah, älak hest ska det vara.

Skämt och sido...hästen ska vara snäll.

Ehm...bröst.

^_^

Edit: Ska väl också sägas att jag inte gillar djurporr, och jag tycker att det är förjävligt att det är lagligt! :P

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycke möjligt, du kanske är insatt bättre i de området än jag? ^_^

Man brukar ofta säga att man inte får ha sex med någon som är under 15. Om man nu har det så kan man väl bli anmäld men såvida den man har haft sex med har kommit in i puberteten och gick med på samlaget frivilligt så lär personen bli friad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man brukar ofta säga att man inte får ha sex med någon som är under 15. Om man nu har det så kan man väl bli anmäld men såvida den man har haft sex med har kommit in i puberteten och gick med på samlaget frivilligt så lär personen bli friad.

Jo, de låter ju rimligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon här berräta sin största sex fantasi. helst utan att gå in på detaljer!

min är två tjejer samtidigt.

Jag har alltid dröm om att kunna ge tjejer orgasm, endast genom att ta på dom, om jag ville alltså. Typ att jag tar nån i handen så blir hon tillfredsställd av det. Och om man närmar sig mer intima zoner blir det bättre och bättre orgasmer. Det kallar jag makt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömde en ganska konstig dröm. Det var en tjej som "nöp" mig på ollonet. Först gjorde det skitont - men sen var det asskönt och den reste sig på en sekund. ^_^ Men jag vakna precis när vi skulle ha sex. :D

En annan, men ej upphetsande, dröm var när dom hade utförsäljning av dildos på OKQ8! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...