xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Iof är ju människan ett sorts djur xP. Jo, men vi är olika djur. Människorna går på 2ben, hundar vanligtvis 4ben. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Sexuellt umgänge med minderåriga är ytterst olagligt. Inte nödvändigtvis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo, men vi är olika djur. Människorna går på 2ben, hundar vanligtvis 4ben. Bara för att du sa det där fick jag en konstig tanke, tänk om människa skulle gå på alla 4, och hundar gå på 2 ben, och hundarna äga oss istället för tvärtom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Inte nödvändigtvis. Mycke möjligt, du kanske är insatt bättre i de området än jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Hmm. Jag undar om det är vanligt. Är det någon här som skulle kunna tänka sig? Eller tänder på om en brud blir påsatt av snel hest. Nah, älak hest ska det vara. Skämt och sido...hästen ska vara snäll. Ehm...bröst. Edit: Ska väl också sägas att jag inte gillar djurporr, och jag tycker att det är förjävligt att det är lagligt! Redigerad 21 juni, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mycke möjligt, du kanske är insatt bättre i de området än jag? Man brukar ofta säga att man inte får ha sex med någon som är under 15. Om man nu har det så kan man väl bli anmäld men såvida den man har haft sex med har kommit in i puberteten och gick med på samlaget frivilligt så lär personen bli friad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man brukar ofta säga att man inte får ha sex med någon som är under 15. Om man nu har det så kan man väl bli anmäld men såvida den man har haft sex med har kommit in i puberteten och gick med på samlaget frivilligt så lär personen bli friad. Jo, de låter ju rimligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Såvitt jag vet så är det olagligt även om den yngre är med på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tror det jag påstod står i lagboken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 3-4 gånger om dagen, sålänge inte tjejen är hemma ;9 Samma här.. så ofta jag kan, bara ingen e hemma xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Undrar varför den har tråden har blivigt så jeavla många sidor lång på en ynka kort tid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Undrar varför den har tråden har blivigt så jeavla många sidor lång på en ynka kort tid? För att folk är kåta?? Duh... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 För att folk är kåta?? Duh... Kåta? Hmpf! Har inte runkat något idag. Så det så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kåta? Hmpf! Har inte runkat något idag. Så det så Riight... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan någon här berräta sin största sex fantasi. helst utan att gå in på detaljer! min är två tjejer samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan någon här berräta sin största sex fantasi. helst utan att gå in på detaljer! min är två tjejer samtidigt. Min är 3 tjejer samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan någon här berräta sin största sex fantasi. helst utan att gå in på detaljer! min är två tjejer samtidigt. Kunna plocka vem man vill, när man vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan någon här berräta sin största sex fantasi. helst utan att gå in på detaljer! min är två tjejer samtidigt. Fyrkant med Brahma, Vishnu och Shiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan någon här berräta sin största sex fantasi. helst utan att gå in på detaljer! min är två tjejer samtidigt. Jag har alltid dröm om att kunna ge tjejer orgasm, endast genom att ta på dom, om jag ville alltså. Typ att jag tar nån i handen så blir hon tillfredsställd av det. Och om man närmar sig mer intima zoner blir det bättre och bättre orgasmer. Det kallar jag makt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Drömde en ganska konstig dröm. Det var en tjej som "nöp" mig på ollonet. Först gjorde det skitont - men sen var det asskönt och den reste sig på en sekund. Men jag vakna precis när vi skulle ha sex. En annan, men ej upphetsande, dröm var när dom hade utförsäljning av dildos på OKQ8! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts