vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Sylan du måste ju ha en allmän störning! Kan ju komma från föräldrarna, om det där är sant... Men vad vet jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Djursex är ganska vidrigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm. Jag undar om det är vanligt. Är det någon här som skulle kunna tänka sig? Eller tänder på om en brud blir påsatt av snel hest. Jag tycker det är en ganska vidrig tanke egentligen. Djursex är inget för mig. Vilka tankar du har pojken.. Nej jag tycker ej att det är normalt att bli knullad av en snel hest. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm. Jag undar om det är vanligt. Är det någon här som skulle kunna tänka sig? Eller tänder på om en brud blir påsatt av snel hest. Jag tycker det är en ganska vidrig tanke egentligen. Djursex är inget för mig. Djursex är nog inte riktigt min grej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Djursex är nog inte riktigt min grej... Tror ingen skulle göra det om den inte fick pengar. Förutom stell då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Djursex är nog inte riktigt min grej... Inte ens med en sån här liten goding? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/957651798357531.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tror ingen skulle göra det om den inte fick pengar. Förutom stell då Han skulle ge pengar för att göra det*Skämt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm. Jag undar om det är vanligt. Är det någon här som skulle kunna tänka sig? Eller tänder på om en brud blir påsatt av snel hest. Jag tycker det är en ganska vidrig tanke egentligen. Djursex är inget för mig. Kolla Alternativa Sexualiteter forumet på flashback.net, some sick stuff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är det inte 1. olagligt med sexuella tjänster. 2. ännu mer olagligt att ha sex med en minderårig? tror ej en hora skulle ha sex med en fjortonåring.. Tror de är köp av sexuella tjänster som är olagligt, men prostitution är ok. Sicket system asså Sexuellt umgänge med minderåriga är ytterst olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Finns det någon frisk på denna sida? Alla verkar ha så skumma tankar om att knulla får, hundar, snel hest, tanter m.m. Vad kommer här näst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Inte ens med en sån här liten goding? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/957651798357531.jpg Det där kan få mig att änra mig! Men vänta ett tag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Inte ens med en sån här liten goding? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/957651798357531.jpg Mums! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Finns det någon frisk på denna sida? Alla verkar ha så skumma tankar om att knulla får, hundar, snel hest, tanter m.m. Vad kommer här näst? ...akvariefiskar? Nä, jag ska nog inte ens tänka tanken... Editation, jag är trött på kvällen. Redigerad 21 juni, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm. Jag undar om det är vanligt. Är det någon här som skulle kunna tänka sig? Eller tänder på om en brud blir påsatt av snel hest. Jag tycker det är en ganska vidrig tanke egentligen. Djursex är inget för mig. Buääh... djur.. sex.. urk. Djur och sex går inte ihop. Inte när det är människor inblandat. Ok om tjejen typ skulle ta på sig lite päls och såna där gulliga kattöron (rawr ), men inga riktiga djur. Fyfan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 ...akvarellfiskar? Nä, jag ska nog inte ens tänka tanken... Tänkte mer på en polis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tänkte mer på en polis? ...att ha sex med en polis?! Usch nej, där går gränsen. En liten ponny går bra, men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mums! Haha fyfan vad vidrig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 ...att ha sex med en polis?! Usch nej, där går gränsen. En liten ponny går bra, men... ... ... ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Någon annan än jag som märkt att vi har skrivit runt 4 sidor på några minuter i denhär tråden ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Iof är ju människan ett sorts djur xP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts