Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är sant !! vi gjorde det i min egen jevla säng !

Så din farsa anställde en hora, alltså en kvinna som tar betalt för sex, åt dig när du var fjorton, och horan gick med på det? Har din farsa kontakter med horor? Så du förlorade oskulden med en hora när du var fjorton?

Jätteschysst farsa!

Jag hade fan aldrig gått med på det, men men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så din farsa anställde en hora, alltså en kvinna som tar betalt för sex, åt dig när du var fjorton, och horan gick med på det? Har din farsa kontakter med horor? Så du förlorade oskulden med en hora när du var fjorton?

Jätteschysst farsa!

Jag hade fan aldrig gått med på det, men men...

Fan vet jag! jag vill inte prata om det me han !! Men en hora gör väl va fan som helst för pengar !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga, borde det inte vara:

An M (eftersom det är ett vokalljud)

A Y (konsonantljud)

Man säger väl an apple och a chair? Så jag bara gissade och gjorde så <_<

Jag förtjänar inte mitt MVG i engelska ^_^

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man säger väl an apple och a chair? Så jag bara gissade och gjorde så  ^_^

Jag förtjänar inte mitt MVG i engelska :P

Jag kan inte heller var det ska stå An och A. har ej orkar lyssna när lärarna går igenom det.

jag tar det som jag tycker låter bra.

edit: dubbel <_<

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man säger väl an apple och a chair? Så jag bara gissade och gjorde så  <_<

Jo an apple. För att det är an när det är vokalljud i början på nästa ord (tex ska det vara an hour trots att hour börjar med konsonant, det är ljudet som räknas) och a när det är konsonantljud i början på nästa ord. ^_^

Edit: Och skit i Sylan det lilla trollet, han är bara här för att förstöra, ignorerar honom.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst så tror jag ni e avis !!! helvete man skriver ju om sex här !!! Jag har haft sex me en hora som farsan har betalat !

Avis?

Skulle aldrig vilja bli av med min oskuld med en prostituerad som redan haft ett antal snoppar innutisig, gubbar och äckligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt honom snacka, vi vet att ingen farsa skulle köpa en hora till sin 14:åriga son sålänge farsan inte är allmänt sjuk i huvudet.

Kallar du min farsa sjuk i huvet ?

Btw om jag ska bannas vill jag ba säga till alla admins !

BÖG FITTOR ! NI LÅSER MINA FORUM NI BORDE LÅSA ERAN STJÄRT SÅ ERAN KUK INTE KOMMER UPP I ERAN RÖV ! BÖG FITTA !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...