Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Seriöst så tror jag ni e avis !!! helvete man skriver ju om sex här !!! Jag har haft sex me en hora som farsan har betalat ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Fråga, borde det inte vara: An M (eftersom det är ett vokalljud) A Y (konsonantljud) M är ju inte en vokal... och Y är ju ingen konsonant ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men JA vi tror dig Eller hur killar? *gay röst* sylan, spelar nästan ingen roll vad du säger lixom, se på det själv din om tänksamma farsa lät dig knulla med en hora när du vara 14 låter lite konstigt eller hur? jaja, bra för dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är sant !! vi gjorde det i min egen jevla säng ! Så din farsa anställde en hora, alltså en kvinna som tar betalt för sex, åt dig när du var fjorton, och horan gick med på det? Har din farsa kontakter med horor? Så du förlorade oskulden med en hora när du var fjorton? Jätteschysst farsa! Jag hade fan aldrig gått med på det, men men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 M är ju inte en vokal... och Y är ju ingen konsonant ? Säg M Säg Y (på engelska) Det är ljudet som räknas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så din farsa anställde en hora, alltså en kvinna som tar betalt för sex, åt dig när du var fjorton, och horan gick med på det? Har din farsa kontakter med horor? Så du förlorade oskulden med en hora när du var fjorton? Jätteschysst farsa! Jag hade fan aldrig gått med på det, men men... Fan vet jag! jag vill inte prata om det me han !! Men en hora gör väl va fan som helst för pengar ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Säg M Säg Y (på engelska) Det är ljudet som räknas. A just ja.... Det stämmer ju... Tack att du påminde mig.. BTW.... Sylan... konstig pappa du har,... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Fråga, borde det inte vara: An M (eftersom det är ett vokalljud) A Y (konsonantljud) Man säger väl an apple och a chair? Så jag bara gissade och gjorde så Jag förtjänar inte mitt MVG i engelska Redigerad 21 juni, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är det inte 1. olagligt med sexuella tjänster. 2. ännu mer olagligt att ha sex med en minderårig? tror ej en hora skulle ha sex med en fjortonåring.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Man säger väl an apple och a chair? Så jag bara gissade och gjorde så Jag förtjänar inte mitt MVG i engelska Jag kan inte heller var det ska stå An och A. har ej orkar lyssna när lärarna går igenom det. jag tar det som jag tycker låter bra. edit: dubbel Redigerad 21 juni, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är det inte 1. olagligt med sexuella tjänster. 2. ännu mer olagligt att ha sex med en minderårig? tror ej en hora skulle ha sex med en fjortonåring.. Det är sant anyway jag håller det inte hemligt Btw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Man säger väl an apple och a chair? Så jag bara gissade och gjorde så Jo an apple. För att det är an när det är vokalljud i början på nästa ord (tex ska det vara an hour trots att hour börjar med konsonant, det är ljudet som räknas) och a när det är konsonantljud i början på nästa ord. Edit: Och skit i Sylan det lilla trollet, han är bara här för att förstöra, ignorerar honom. Redigerad 21 juni, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Känns lite väl.. öppet.. eller vafan, e ju en sån här tråd men.. lite jobbigt för alla måste ju hacka/kommentera nåt sånt typ lixom ... röv,, jag förklarar så äckligt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Seriöst så tror jag ni e avis !!! helvete man skriver ju om sex här !!! Jag har haft sex me en hora som farsan har betalat ! Avis? Skulle aldrig vilja bli av med min oskuld med en prostituerad som redan haft ett antal snoppar innutisig, gubbar och äckligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Avis? Skulle aldrig vilja bli av med min oskuld med en prostituerad som redan haft ett antal snoppar innutisig, gubbar och äckligt. Kondom ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Låt honom snacka, vi vet att ingen farsa skulle köpa en hora till sin 14:åriga son sålänge farsan inte är allmänt sjuk i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Låt honom snacka, vi vet att ingen farsa skulle köpa en hora till sin 14:åriga son sålänge farsan inte är allmänt sjuk i huvudet. Vet vet att ingen hora skulle ha sex med en minderårig. typ. he. men ignore him. i still havnt lost mine Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Låt honom snacka, vi vet att ingen farsa skulle köpa en hora till sin 14:åriga son sålänge farsan inte är allmänt sjuk i huvudet. Jo det vet vi för allt han skrivigt hår är skit och han bannas snart härifrån. Ignorera honom bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kondom ? Haha tack för att du fick mig att skratta .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Låt honom snacka, vi vet att ingen farsa skulle köpa en hora till sin 14:åriga son sålänge farsan inte är allmänt sjuk i huvudet. Kallar du min farsa sjuk i huvet ? Btw om jag ska bannas vill jag ba säga till alla admins ! BÖG FITTOR ! NI LÅSER MINA FORUM NI BORDE LÅSA ERAN STJÄRT SÅ ERAN KUK INTE KOMMER UPP I ERAN RÖV ! BÖG FITTA ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts