Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag brukar runka bulle !! typ 19 ggr dan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs Nåt bättre för dig? -Nope Nähä Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag brukar runka bulle !! typ 19 ggr dan Med dig själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur förlorade ni oskulden då, grabbar/tjejer? Hade gärna skrivit det om jag inte vart det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Med dig själv? Han tävlar med sig själv om hur mycket "säd" han får ut. @Jacker, Det är privat men om du lovar att inte säga så kan jag säga.. Vid 16års ålder. Redigerad 21 juni, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Han tävlar med sig själv om hur mycket "säd" han får ut. "säd"? Hur fan får han upp säd i kuken? Det var ett SKÄMT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur förlorade ni oskulden då, grabbar/tjejer? Hade gärna skrivit det om jag inte vart det. Hehe min farsa anstälde en hora ner jag vart 14 ! Grejjer ! fan va shysst farsa jag har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hehe min farsa anstälde en hora ner jag vart 14 ! Grejjer ! fan va shysst farsa jag har Öhh.. va ? Så han ville att du skulle förlora oskullden på en hora ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Öhh.. va ? Så han ville att du skulle förlora oskullden på en hora ? Jag var i puberteten !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag var i puberteten !! Okej. ja tror du snackar skit men det är inte jag som avgör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag var i puberteten !! Mmm.. men vadå.. betalade han horan för att gå till dig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Okej. ja tror du snackar skit men det är inte jag som avgör Du kan tro vad du vill !! men det är sant det kan du inte ändra på !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Palla horor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Palla horor. Dom får ju pengar för det !! + att han sa att det är normalt att föräldrar gör så !! Fan det bästa som hänt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag var i puberteten !! Haha vilket jävla svar . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Does it look like I care? *sigh* let me explain for you.. No! Understand? okej skoja, låter ju some skitsnack bara det ja ville säga lixom Ontopic:( ) fan har ju inte haft sex än hmmmm eller? *suck* nån som vill knulla? - jag e trött bara så ni vet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Give me a...M Give me an..Y Give me a ...T Give me an..O Give me a ...M Give me an..A Give me a ...N Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är sant !! vi gjorde det i min egen jevla säng ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är sant !! vi gjorde det i min egen jevla säng ! And one more time.. Give me a...M Give me an..Y Give me a ...T Give me an..O Give me a ...M Give me an..A Give me a ...N Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Give me a...M Give me an..Y Give me a ...T Give me an..O Give me a ...M Give me an..A Give me a ...N Fråga, borde det inte vara: An M (eftersom det är ett vokalljud) A Y (konsonantljud) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts