Panimala Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha jag kan tänka mig Hugo (Weener) stå på knä i sin säng och runka.. Garvmacka!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hur ofta runkar ni ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hur ofta runkar ni ? En gång i timmen.. minst! Eller inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 En gång i timmen.. minst! Eller inte Bara ? Skojja.. själv så runkar jag typ 2-3ggr/vecka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Säga till uteliggaren: "Ja visst luktar hon gott? Kolla på henne från framsidan, hon ser bra ut där också." Mennn!! Har ingen sätt Final Destenation 2 (stavning?) ? Då är det en ful gubbe som luktar på en tjejs hår i en Hiss.. Perlan_: Det skulle du allt bra vilja veta va..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 3-4 gånger om dagen, sålänge inte tjejen är hemma ;9 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 3-4 gånger om dagen, sålänge inte tjejen är hemma ;9 Hon gillar inte att du porrsurfar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hon gillar inte att du porrsurfar ? Det man inte vet om, far man inte illa av... Eller hur det där ordspråket går. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Själv föredrar jag asiatiskor. Här ska jag lägga upp ett tema ni kan snacka om (rassnacket är härmed dött). Va e de sexigaste en person av könet ni tänder(kan finnas både brudar o bögar här) på kan ha på sig? Asiatiskor! Kläder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hur ofta runkar ni ? Det vill du inte veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hur ofta runkar ni ? Mer än du kan räkna på din ena hand...................................säger vi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad mycket om rukning nu tycker jag om ställningarna där... Så... Bli av sugen stående eller liggande.? Det går bra vilket som blir lika skönt men liggandes går fint....vill du komma??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan vi återgå till temat: sex. Och sen ska jag bara säga att färgade brudar e de sexigaste som finns! Säger han som vill få ut invandrarna ur Sverige Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Säger han som vill få ut invandrarna ur Sverige *Host* Brottslingarna är jag ganska säker på att han menade *Host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 *Host* Brottslingarna är jag ganska säker på att han menade *Host* Efter tidigare erfarenheter är jag inte säker på om det verkligen är så simpelt.. *atjooo* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 *atjooo* Måste vara nåt som går, sorry om jag smittade dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Måste vara nåt som går, sorry om jag smittade dig. Kom ihåg att skydda dig nästa gång, vem vet hur det slutar annars Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kom ihåg att skydda dig nästa gång, vem vet hur det slutar annars Använd kondom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur ofta runkar ni ? När ja känner för de.. brukar väll bli iaf... minst var 3 dag... MINST ibland flera gånger per dag.. om ja e rikigt kåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hon gillar inte att du porrsurfar ? Jo, men han känner sig inte lika fri när hon sitter bredvid och kollar på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts