Add3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Liggande skulle jag nog föredra. Eller stå på knä i en säng Haha jag kan tänka mig Hugo (Weener) stå på knä i sin säng och runka.. Redigerad 20 juni, 2005 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jo, eller kanske på tårna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha, vad fan är det med er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha, så du tror att det skulle bli inavel i Sverig? Hallå, det bor 9 miljoner människor här, jag tror inte alla flyger på dom i familjen om det slutar invandra folk. Sen kommer det ju nya människor hela tiden och deras gener blandas med andra människor så det kommer inte bli inavel, man kan ju vara med en tremäning (stavning) utan att det räknas som inavel. Jag uttalar mig och fakta och inte nått påhitt. Tro mig, jag kommer inte ihåg källan, men det finns säkert någon som läst/hört detsamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan vi återgå till temat: sex. Och sen ska jag bara säga att färgade brudar e de sexigaste som finns! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan vi återgå till temat: sex. Och sen ska jag bara säga att färgade brudar e de sexigaste som finns! Jopp. negrer är rätt nice tjejer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag är inte rasist, men jag tänder inte på färgade tjejer. Vet inte varför, bara är så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jopp. negrer är rätt nice tjejer. Själv föredrar jag asiatiskor. Här ska jag lägga upp ett tema ni kan snacka om (rassnacket är härmed dött). Va e de sexigaste en person av könet ni tänder(kan finnas både brudar o bögar här) på kan ha på sig? enligt mig är det string (spets eller läder, inge bomullsskit) Kjol (kortkort) Topp me urringning eller String Klänning (slittad i sidan, och mjuk urringning) Högklackat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Va e de sexigaste en person av könet ni tänder(kan finnas både brudar o bögar här) på kan ha på sig? Jag brukar tända på Hon... Inte kläderna.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag brukar tända på Hon... Inte kläderna.... "Hon"? Här har vi redan bestämt sig vem den enda bruden man tänder på är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 "Hon"? Här har vi redan bestämt sig vem den enda bruden man tänder på är. Jag skrev Hon för att visa att jag inte var gay.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag skrev Hon för att visa att jag inte var gay.... Ok, vi säger så. Är du så osäker på din sexualitet att du måste skriva att du tänder på "hon" för att du ska veta hur du ska tycka? (Driver bara.) =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ok, vi säger så. Är du så osäker på din sexualitet att du måste skriva att du tänder på "hon" för att du ska veta hur du ska tycka? (Driver bara.) =) Haha... Du är mig en rolig typ du... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Haha... Du är mig en rolig typ du... Öhöm.... Som sagt... det sexigaste nån kan ha på sig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Öhöm.... Som sagt... det sexigaste nån kan ha på sig... Nja.. Kort tjol svarta/röda string som syns behå, som man ser igenom.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? Inget. Angånde det där med kläder. Vardaglig klädsel är nice. Som jeans och så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? Jag hade sagt: - Om han får ta på dig... så borde jag också få det.. Sedan så hade jag tagit på henne... Nej, men inget särskillt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? Säga till uteliggaren: "Ja visst luktar hon gott? Kolla på henne från framsidan, hon ser bra ut där också." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Orka tycka kvinnor med kläder är sexigt...slit av dom kläderna, då kan vi börja snacka EDIT: Min 500:e post Redigerad 20 juni, 2005 av Skarface Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts