Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, så du tror att det skulle bli inavel i Sverig? Hallå, det bor 9 miljoner människor här, jag tror inte alla flyger på dom i familjen om det slutar invandra folk.

Sen kommer det ju nya människor hela tiden och deras gener blandas med andra människor så det kommer inte bli inavel, man kan ju vara med en tremäning (stavning) utan att det räknas som inavel.

Jag uttalar mig och fakta och inte nått påhitt.

Tro mig, jag kommer inte ihåg källan, men det finns säkert någon som läst/hört detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jopp. negrer är rätt nice :huh:

tjejer.

Själv föredrar jag asiatiskor.

Här ska jag lägga upp ett tema ni kan snacka om (rassnacket är härmed dött).

Va e de sexigaste en person av könet ni tänder(kan finnas både brudar o bögar här) på kan ha på sig?

enligt mig är det

string (spets eller läder, inge bomullsskit)

Kjol (kortkort)

Topp me urringning

eller

String

Klänning (slittad i sidan, och mjuk urringning)

Högklackat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? :wacko:

Inget.

Angånde det där med kläder.

Vardaglig klädsel är nice.

Som jeans och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle ni gör om en skit snygg tjej i skit snygga kläder gick in i samma Hiss som er och ställer sig bredvid, och så står en Ful äcklig uteliggar gubbe bakom henne, sedan när du lite sneglar på henne så ser du att Uteliggaren böjer sig fram och luktar På hennes hår och nacke, Utan att hon ser det. Vad skulle ni göra då? ;)

Jag hade sagt:

- Om han får ta på dig... så borde jag också få det.. ;)

Sedan så hade jag tagit på henne... :wacko:

Nej, men inget särskillt... ^_^;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säga till uteliggaren:

"Ja visst luktar hon gott? Kolla på henne från framsidan, hon ser bra ut där också."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...