Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med mig, oftast när flickvännen är med :lol:. Han sa inget till mina föräldrar , dom hade inte gillat det :)

Hehe, njae.

När hennes föräldrar kommer på det..

Dom skulle ständigt påminnas om det varje gång dom får en puss av henne, en påminnelse av din snopp också, tihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Runka i duschen.. Där är du GARANTERAT ensam... :lol:

Ja, men vårat badrum är inte det minsta ljudisolerat. Och det plaskar ju som fan om man låter duschstrålen komma på än. Sen tycker jag det är obekvämt att stå upp...

Mademan : Hon är 16, ska fylla 17 i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inavel ??

:lol:

Förökning genom närbesläktade organismer, vilket resulterar i att avkomman blir genetiskt mycket lik föräldrarna och riskerar att utveckla sällsynta sjukdomar baserade på recessiva gener. Blir den genetiska spridningen i en stam för dålig, blir motståndskraften mot stora förändringar i levnadsmiljön och smittsamma sjukdomar sämre och risken är stor att stammen blir utrotad (ett hot många utrotningshotade djur står inför, men också monokultur?er av grödor). De flesta mänskliga samhällen har regler för hur nära släkt man får vara med någon man skaffar barn med - i Sverige är det närmaste man får gifta sig kusiner.

Kungahusen i Europa har så länge haft traditionen att gifta bort sina barn till varandra att alla kungliga i stort sett är släkta med varandra sedan lång tid tillbaka. Englands drottning Victoria spred t.ex. en gen för blödarsjuka genom hela kungahuset som kom att drabba Rysslands sista tronföljare Aleksej.

Bildligt används begreppet inavel med betydelsen "främjande av människor som ingår i egna gruppen".

Tack susning.nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inavel ??

:lol:

Man gör det med nära släktingar och det resulterar i att ungarna blir jättelika föräldrarna plus att ungen blir ofta ful tror jag, eller får andra allvarligare problem.

Xpisc förklaring var bättre. :) Skrev det innan det hade kommit.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men vårat badrum är inte det minsta ljudisolerat. Och det plaskar ju som fan om man låter duschstrålen komma på än. Sen tycker jag det är obekvämt att stå upp...

Mademan : Hon är 16, ska fylla 17 i höst.

Vad är det för fel på att stå upp ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...