Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 HAHAHAHAHA Nej, men min syster tex brukar garva åt mig när jag bli påkommen. Då säger jag nått i stil med "Sköt dig själv" och drar upp brallorna skitfort. Hihi. Runka i duschen.. Där är du GARANTERAT ensam... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 HAHAHAHAHA Nej, men min syster tex brukar garva åt mig när jag bli påkommen. Då säger jag nått i stil med "Sköt dig själv" och drar upp brallorna skitfort. Hihi. Hur gammal är hon då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hur gammal är hon då? Nej, få mig inte att tänka på incest På tal om incest och all rasistiskt-snack i trådarna, visste ni att om ingen invandrat till Sverige skulle alla Svenskar dö pga. inavel. Mysigt va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skämtar med dig enbart eller med dina föräldrar (och dig?) ? Med mig, oftast när flickvännen är med . Han sa inget till mina föräldrar , dom hade inte gillat det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Med mig, oftast när flickvännen är med . Han sa inget till mina föräldrar , dom hade inte gillat det Hehe, njae. När hennes föräldrar kommer på det.. Dom skulle ständigt påminnas om det varje gång dom får en puss av henne, en påminnelse av din snopp också, tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 visste ni att om ingen invandrat till Sverige skulle alla Svenskar dö pga. inavel. Mysigt va? Inavel ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Runka i duschen.. Där är du GARANTERAT ensam... Ja, men vårat badrum är inte det minsta ljudisolerat. Och det plaskar ju som fan om man låter duschstrålen komma på än. Sen tycker jag det är obekvämt att stå upp... Mademan : Hon är 16, ska fylla 17 i höst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Inavel ?? Förökning genom närbesläktade organismer, vilket resulterar i att avkomman blir genetiskt mycket lik föräldrarna och riskerar att utveckla sällsynta sjukdomar baserade på recessiva gener. Blir den genetiska spridningen i en stam för dålig, blir motståndskraften mot stora förändringar i levnadsmiljön och smittsamma sjukdomar sämre och risken är stor att stammen blir utrotad (ett hot många utrotningshotade djur står inför, men också monokultur?er av grödor). De flesta mänskliga samhällen har regler för hur nära släkt man får vara med någon man skaffar barn med - i Sverige är det närmaste man får gifta sig kusiner. Kungahusen i Europa har så länge haft traditionen att gifta bort sina barn till varandra att alla kungliga i stort sett är släkta med varandra sedan lång tid tillbaka. Englands drottning Victoria spred t.ex. en gen för blödarsjuka genom hela kungahuset som kom att drabba Rysslands sista tronföljare Aleksej. Bildligt används begreppet inavel med betydelsen "främjande av människor som ingår i egna gruppen". Tack susning.nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hehe, njae. När hennes föräldrar kommer på det.. Dom skulle ständigt påminnas om det varje gång dom får en puss av henne, en påminnelse av din snopp också, tihi. Hm jo...ska nog hålla mig på avstånd från hennes hus tills vidare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Inavel ?? Man gör det med nära släktingar och det resulterar i att ungarna blir jättelika föräldrarna plus att ungen blir ofta ful tror jag, eller får andra allvarligare problem. Xpisc förklaring var bättre. Skrev det innan det hade kommit. Redigerad 19 juni, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja, men vårat badrum är inte det minsta ljudisolerat. Och det plaskar ju som fan om man låter duschstrålen komma på än. Sen tycker jag det är obekvämt att stå upp... Mademan : Hon är 16, ska fylla 17 i höst. Vad är det för fel på att stå upp ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad är det för fel på att stå upp ? Ingen arning. Det går bara inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skulle tro att det är lättare att slappna av med övriga muskler (sitta ned) och sedan få en bra stund i duschen än att engagera benen och armarna för att få en bra stund i duschen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 @GTA3 freak... Har inte du varit nybörjare du osså ? Har faktiskt aldrig tänkt tanken att jag var onormal för att man tappar sexlusten efter utlösning. Och sen. Det går ju att stå och dra en handtralle men det är betydligt jobbigare än att sitte eller ligga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Framför datorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Trivs bäst att runka sittande. det är jobbigt att stå i typ 20 minuter. ligga är sådär, inge porr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det beror också på va man glor på. Jameson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det beror också på va man glor på. Jameson Vem kan ligga å kolla på porrfim? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag, har plasma i taket. Ne men nu mena ja datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag, har plasma i taket. Ne men nu mena ja datorn. Men orka ligga framför datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts