HOWHOW Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Haha.... En till fråga.... Var det ni som frågade om sex Första gången, eller var det en tjej ? "Frågade" om sex? Det blir av sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Var det ni som frågade om sex Första gången, eller var det en tjej ? Tja, jag blev våldtagen, så... Nämen det bara händer som HOWHOW sa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men hur ? Fest, och ni blir instängda med en brud i en toalett ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men hur ? Fest, och ni blir instängda med en brud i en toalett ? Nja.. Men man ligger väl och håller på med varandra och det ena leder till det andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nja.. Men man ligger väl och håller på med varandra och det ena leder till det andra. På en fest, eller hoss någon, med Bara bruden ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 På en fest, eller hoss någon, med Bara bruden ? Haha, det beror väl på... Det är inte direkt bestämt innan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag tror Perlan behöver sig ett saftigt ligg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag tror Perlan behöver sig ett saftigt ligg Ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 :"> :"> :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har ni någon gång blivit upptäckta när ni runkat/haft samlag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 :"> :"> :"> Finns säkert nån stackare som ställer upp för dig. Var det inte en tjej i din klass som kollade extremt på dig (skolfotot). Ta med henne hem, kedja fast i sängen och lev livet. Nej, ta det lugnt. Vänta lite, tills du känner dig trygg med din tjej. Själv är man ju fortfarande oskuld och vill inte göra en topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nej, ta det lugnt. Vänta lite, tills du känner dig trygg med din tjej. Själv är man ju fortfarande oskuld och vill inte göra en topp3 Lämna mig utanför det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Finns säkert nån stackare som ställer upp för dig. Var det inte en tjej i din klass som kollade extremt på dig (skolfotot). Ta med henne hem, kedja fast i sängen och lev livet. Nej, ta det lugnt. Vänta lite, tills du känner dig trygg med din tjej. Själv är man ju fortfarande oskuld och vill inte göra en topp3 Okej... Men porren räcker nog för mig.... :"> (Så länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har ni någon gång blivit upptäckta när ni runkat/haft samlag? Runkat? Allt för många gånger. Värst är om man lyxrönkar och precis fått på gummit och sen kommer morsan in och vill säga godnatt. Fan vad nervös man är om man enbart ligger i kallingar med superbånge och kondom på Annars har jag väll blivit påkommen ett fåtal grejer, men man vänjer sig. Tillslut kan man skoja om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Lämna mig utanför det där. Så du blev våldtagen? Weener, stackare.. Vad menar du med att skoja med det, sitter du med bånge och drar gonatt-skämt med din mor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min storebror på 19 år kom in när jag blev avsugen i vintras. han håller på och skämtar om det helatiden . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Så du blev våldtagen? Weener, stackare.. Vad menar du med att skoja med det, sitter du med bånge och drar gonatt-skämt med din mor? Haha, Weener Vad säger mamman din då? Backar hon och går tillbaka till köket/sitt sovrum? Redigerad 19 juni, 2005 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min storebror på 19 år kom in när jag blev avsugen i vintras. han håller på och skämtar om det helatiden . Skämtar med dig enbart eller med dina föräldrar (och dig?) ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Så du blev våldtagen? Weener, stackare.. Vad menar du med att skoja med det, sitter du med bånge och drar gonatt-skämt med din mor? HAHAHAHAHA Nej, men min syster tex brukar garva åt mig när jag bli påkommen. Då säger jag nått i stil med "Sköt dig själv" och drar upp brallorna skitfort. Hihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 HAHAHAHAHA Nej, men min syster tex brukar garva åt mig när jag bli påkommen. Då säger jag nått i stil med "Sköt dig själv" och drar upp brallorna skitfort. Hihi. Ah.. Ibland kanske man är lite lycklig över att inte ha syskon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts