Pico Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Inte bara. eller? är det inte typ så? ursäkta språket Jo, förutom att det inte är en "fitta". Stången, d.v.s. kuken, står ju rätt ner i jorden, som är.. öhm, vi kallar det fittan. Stång = kuk, jord = fitta. Stången befruktar jorden på samma sätt.. ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Så brösten ska hänga på fittan? Hur såg människor UT förr i tiden? Men fan vet jag, alla delar är ju med iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vänd på en midsommarstång och sätt ringarna närmare stången...så har ni det! det symboliserar en fallos! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hm.. Inte precis en Sex-fråga... Men jag skriver det här, för jag hittar ingen annan bra topic, och orkar inte göra en ny... Men.... Jo... Ni (KILLAR) vet väl när man Porr-surfar... då blir man ju lite upphettsad... Mmm.. Så det brukar oftast sluta med att Jag börjar runka.. Men, det är jävligt skönt, Tills sperman har sprutat ut... Då blir det inte skönt längre ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hm.. Inte precis en Sex-fråga... Men jag skriver det här, för jag hittar ingen annan bra topic, och orkar inte göra en ny... Men.... Jo... Ni (KILLAR) vet väl när man Porr-surfar... då blir man ju lite upphettsad... Mmm.. Så det brukar oftast sluta med att Jag börjar runka.. Men, det är jävligt skönt, Tills sperman har sprutat ut... Då blir det inte skönt längre ? Eh.. jaha? Vad är frågan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Eh.. jaha? Vad är frågan? Känns det Så för alla ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Känns det Så för alla ? Beror på hur du definerar skönt, men du är säkert fullkomligt normal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Känns det Så för alla ? Tror du får skuldkänslor över att du "nät runkar". Detta är säkert fullkomligt normalt. Du behöver inte oroa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Beror på hur du definerar skönt, men du är säkert fullkomligt normal. Men det känns Äckligt... Sedan när det kommit ut, så blir kuken normal igen.... Stånden försvinner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hm.. Inte precis en Sex-fråga... Men jag skriver det här, för jag hittar ingen annan bra topic, och orkar inte göra en ny... Men.... Jo... Ni (KILLAR) vet väl när man Porr-surfar... då blir man ju lite upphettsad... Mmm.. Så det brukar oftast sluta med att Jag börjar runka.. Men, det är jävligt skönt, Tills sperman har sprutat ut... Då blir det inte skönt längre ? Ska 13-åringar verkligen va inne på sånna sidor? du ska ju klicka på "lämna sidan" när varningen kommer upp! det säger mamma! (skämt) asså...som sagt...det är säkert normalt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men det känns Äckligt... Sedan när det kommit ut, så blir kuken normal igen.... Stånden försvinner? Jaa men det är för att du inte är upphetsad längre. Det är fullkomligt normalt. Du behöver som sagt inte oroa dig grabben. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men det känns Äckligt... Sedan när det kommit ut, så blir kuken normal igen.... Stånden försvinner? Penisen blir slak för de flesta efter utlösning, så det är inget fel på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Jaa men det är för att du inte är upphetsad längre. Det är fullkomligt normalt. Du behöver som sagt inte oroa dig grabben. Okej.... Då vet jag... EDIT: @Curly... Blir det även så när man har sex ? Då kan man ju inte knulla länge ??? Redigerad 19 juni, 2005 av Perlan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Haha inte för att vara taskig men det lät jävligt kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Okej.... Då vet jag... EDIT: @Curly... Blir det även så när man har sex ? Då kan man ju inte knulla länge ??? För det första så tror jag, jag bara tror, att din hand rör sig snabbare än vad din kvinna kommer röra sig. För det andra så kommer du bli "tåligare", sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 @Curly... Blir det även så när man har sex ? Då kan man ju inte knulla länge ??? Haha, nej det räcker nog med den stunden före utlösningen eftersom det inte ger en någon njutning efter ändå. Men, det är så för alla du är inte ensam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 OKEJ ! @GTA3 freak... Har inte du varit nybörjare du osså ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 OKEJ ! @GTA3 freak... Har inte du varit nybörjare du osså ? Har han säkert, men nybörjare är så söta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har han säkert, men nybörjare är så söta Aaaw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har han säkert, men nybörjare är så söta Haha.... En till fråga.... Var det ni som frågade om sex Första gången, eller var det en tjej ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts