Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vafan, var glada över att ni slipper massa brudar att dra runt på. Tjejer kostar pengar, är gnälliga och blir sura om man inte orkar spendera tid med dom 7 dagar i veckan. Så lite vildhavre istället, förhållanden är bara klumpiga. Eller ja, när man är ung iaf. Ny sida för mina visdomsord och allt... jag känner mig hedrad. Redigerad 18 juni, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men det känns alltid skönt att ha nån att krama om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men det känns alltid skönt att ha nån att krama om Behövs väl inget förhållande för det? En klad tjejkompis duger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Behövs väl inget förhållande för det? En klad tjejkompis duger. Eller en kille Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Eller en kille Sant, men att klämma sådana på häcken/tuttarna under tiden är inte lika roligt. Bara om det är Henning. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/toppisochhaengp00ng.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Sant, men att klämma sådana på häcken/tuttarna under tiden är inte lika roligt. Bara om det är Henning. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/toppisochhaengp00ng.jpg Vilken är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vänster, och quota inte bilder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det the dude i bakrunden till vänster? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Heh, denna tråd har alltid varit på page 1 på allmänt (som jag vet) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 .min första post här då.. har inte vågat skrivit här förut pga Sofies konstiga frågor men.. dina/era vildaste drömmar som ni skulle vilja göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det the dude i bakrunden till vänster? Det var ju inte ett dugg likt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 .min första post här då.. har inte vågat skrivit här förut pga Sofies konstiga frågor men.. dina/era vildaste drömmar som ni skulle vilja göra? Krama! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 men.. dina/era vildaste drömmar som ni skulle vilja göra? Ha en 4-kant (3 tjejer ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det the dude i bakrunden till vänster? Hoho, nej jag har aldrig haft äran att träffa Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 .min första post här då.. har inte vågat skrivit här förut pga Sofies konstiga frågor men.. dina/era vildaste drömmar som ni skulle vilja göra? Hahaha vaddå konstiga frågor.?! De handlar ju ialla fall om sex som de ska eller.? Snart midsommar vad har ni tänkt göra då.? Nu kanske ni undrar vad midsommar har med detta att göra men midsommarstången symboliserar faktist mannens könsorgan så lite sex handlar det ju om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hahaha vaddå konstiga frågor.?! De handlar ju ialla fall om sex som de ska eller.? Snart midsommar vad har ni tänkt göra då.? Nu kanske ni undrar vad midsommar har med detta att göra men midsommarstången symboliserar faktist mannens könsorgan så lite sex handlar det ju om Kusinerna kommer och några andra familjer så det blir nog ingen fest i den bemärkelsen. Men midsommar har egentligen aldig varit en supafest-tradition för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 symboliserar faktist mannens könsorgan Inte bara. eller? är det inte typ så? ursäkta språket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Inte bara. eller? är det inte typ så? ursäkta språket Nja.. Det där verkar lite Långsökt... Men jag kan ha fel!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Inte bara. eller? är det inte typ så? ursäkta språket Hahaha, humor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Inte bara. eller? är det inte typ så? ursäkta språket Så brösten ska hänga på fittan? Hur såg människor UT förr i tiden? Redigerad 19 juni, 2005 av vinnecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts