Sofie Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har ... eller.. nästan... glömde låsa dörren Hahaha vem öppnade dörren då.? Någon du/ni kännde.? Hoppas alla fick en mysig och trevlig skolavslutning/student med mycket mys Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hoppas alla fick en mysig och trevlig skolavslutning/student med mycket mys Fick många kramar iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hahaha vem öppnade dörren då.? Någon du/ni kännde.? Hoppas alla fick en mysig och trevlig skolavslutning/student med mycket mys Mjoo.. min granne såg oss gå in så smällde han upp dörren :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Mjoo.. min granne såg oss gå in så smällde han upp dörren :S Hahahahha sånt är ju alltid kul Men ni lät väl inte det förstöra det roliga.?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Nae, vi gick hem till mig på lunch rasten ist ... Redigerad 14 juni, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hoppas alla fick en mysig och trevlig skolavslutning/student med mycket mys Ja, otroligt. Stog och "kramades" med Kenny och Tulle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja, otroligt. Stog och "kramades" med Kenny och Thulle. Nämen det gjorde ju jag med.. Trevligt Upptagen eller singel på sommarn.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Singel! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Ehh... Det är lite komplicerat just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Singel! :'( Samma här.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Upptagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Får se kanske kanske inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Upptagen, sorry Sofie. (fniss) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Både och. Samtidigt som jag är singel så är jag upptaget för jag jobbar hela sommaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Upptagen eller singel på sommarn.? Jag är upptagen Känns ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Samma här.. :'( Ditto!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 .upptagen.. med mina 2 flickvänner.. dvs. bilarna ( :'( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Upptagen sen ett år tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Upptagen, sorry Sofie. (fniss) Hehe satan då, jaja min chans kommer väl den med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Singel! :'( Me 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts