pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Jo men det hindrar inte tjejer från att ljuga om sin ålder... Och om en tjej är snygg så kanske inte herr. Direktör ser henne som så ung. För övrigt skulle jag vilja veta vad Pkz runkar till om inte porr-rullar. En mentalbild av sin tjej kanske? Mysteriet tätnar... Jag slutade runka för en månad sen ungefär, men då så var det väl hårdporr man hittat på DC, tjejer som är 18+ då..? Något mer du vill veta? Edit: Snyggaste tjejen, förutom Johanna skulle vara: Blond, kort (1.70?) med stora rattar (Stora = Medium, inte silikon.) snygg röv och trevlig röst. (Ja, inte fan vill man ha någon står och skriker som ett jävla byggnadsarbete.) GTA3_Player: Man måste även vara över 18 för att kolla på porrfilmer/porrsajter. Är ni/du det? Man får inte döda folk, bryr sig folk om det? Nope. Redigerad 11 juni, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Något mer du vill veta? Nej inte just nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 För fan... Jag skulle runka alldeles nyss och tänker att jag kan slappa på en kondom för lite extra träning. Så här gick det: Först lyckas jag med praktsteget att sätta på skiten bakochfram. När jag väl lyckas få runt den är kuken för stor för kondom jäveln och det hela slutar med att kondomen har tre kilometer extra space att spruta på... Jävla skitkondomer! .haha, din lyxrunkare kondomer är inte roliga tvinga brudarna att visa friskhetintyg och äta p-piller istället.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 GTA3_Player: Man måste även vara över 18 för att kolla på porrfilmer/porrsajter. Är ni/du det? Man får inte döda folk, bryr sig folk om det? Nope. Måste och måste, vem fan bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Måste och måste, vem fan bryr sig? W0rd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Måste och måste, vem fan bryr sig? Thank Satan for bushes... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Själv ser jag på porr när jag har lust... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Själv ser jag inte på porr, för jag får sex mitt via min egen säng, inte via datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Måste och måste, vem fan bryr sig? Men für in das helvetës, jag menade ju att folk inte bryr sig om att damerna är över 18, en del är ju liksom 16, 17? DAAAH. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 GTA3_Player: Man måste även vara över 18 för att kolla på porrfilmer/porrsajter. Är ni/du det? Man får inte döda folk, bryr sig folk om det? Nope. Antar att du menar mig. Du menar alltså att det är samma kontollering på de medverkande i en porrfilm som de som kollar på den? Tror inte ens det finns en lag som förbjuder underåriga att kolla på porrfilm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Antar att du menar mig. Du menar alltså att det är samma kontollering på de medverkande i en porrfilm som de som kollar på den? Tror inte ens det finns en lag som förbjuder underåriga att kolla på porrfilm. Taget från en svensk porrsida, Här Varning! Denna sida innehåller länkar till tusentals gratis porrbilder, videoklipp och WebCams av erotisk karaktär och får inte beträdas av minderåriga. [ Kliv in ] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Taget från en svensk porrsida, Här Varning! Denna sida innehåller länkar till tusentals gratis porrbilder, videoklipp och WebCams av erotisk karaktär och får inte beträdas av minderåriga. [ Kliv in ] Och du tror att de minderåriga lyder dig och inte går in dit när du säger att det finns P O R R där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Och du tror att de minderåriga lyder dig och inte går in dit när du säger att det finns P O R R där? Det säger man för att inte få skit för något, har man varnat så kan ingen säga si och så om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Taget från en svensk porrsida, Här Det är ju som Free6.com ska kolla in det senare i natt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Taget från en svensk porrsida, Här Varning! Denna sida innehåller länkar till tusentals gratis porrbilder, videoklipp och WebCams av erotisk karaktär och får inte beträdas av minderåriga. [ Kliv in ] För att någon skriver att man inte får göra något så skrivs det inte en lag om det i lagboken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 För att någon skriver att man inte får göra något så skrivs det inte en lag om det i lagboken. Det finns väldigt många oskrivna lagar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns väldigt många oskrivna lagar! Hmmm..nah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det finns väldigt många oskrivna lagar! Ja, men dom lagarna kan man ju inte åka fast för, eftersom att dom inte finns på svart och vitt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 ... Låt herr (Kan ej skriva ditt namn), 22åringen gilla 15åringar. Och ni kolla på porr så är alla lyckliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Du är ju kass.. Släng... Någon som haft sex på en skoltoalett.? Jag har ... eller.. nästan... glömde låsa dörren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts