Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

Jo men det hindrar inte tjejer från att ljuga om sin ålder... Och om en tjej är snygg så kanske inte herr. Direktör ser henne som så ung.

För övrigt skulle jag vilja veta vad Pkz runkar till om inte porr-rullar. En mentalbild av sin tjej kanske? Mysteriet tätnar...

Jag slutade runka för en månad sen ungefär, men då så var det väl hårdporr man hittat på DC, tjejer som är 18+ då..?

Något mer du vill veta?

Edit: Snyggaste tjejen, förutom Johanna skulle vara:

Blond, kort (1.70?) med stora rattar (Stora = Medium, inte silikon.) snygg röv och trevlig röst. (Ja, inte fan vill man ha någon står och skriker som ett jävla byggnadsarbete.)

GTA3_Player: Man måste även vara över 18 för att kolla på porrfilmer/porrsajter. Är ni/du det? Man får inte döda folk, bryr sig folk om det? Nope.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För fan...

Jag skulle runka alldeles nyss och tänker att jag kan slappa på en kondom för lite extra träning. Så här gick det:

Först lyckas jag med praktsteget att sätta på skiten bakochfram. När jag väl lyckas få runt den är kuken för stor för kondom jäveln och det hela slutar med att kondomen har tre kilometer extra space att spruta på...

Jävla skitkondomer!

.haha, din lyxrunkare :)

kondomer är inte roliga :P tvinga brudarna att visa friskhetintyg och äta p-piller istället..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3_Player: Man måste även vara över 18 för att kolla på porrfilmer/porrsajter. Är ni/du det? Man får inte döda folk, bryr sig folk om det? Nope.

Antar att du menar mig.

Du menar alltså att det är samma kontollering på de medverkande i en porrfilm som de som kollar på den? Tror inte ens det finns en lag som förbjuder underåriga att kolla på porrfilm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att du menar mig.

Du menar alltså att det är samma kontollering på de medverkande i en porrfilm som de som kollar på den? Tror inte ens det finns en lag som förbjuder underåriga att kolla på porrfilm.

Taget från en svensk porrsida, Här

Varning!

Denna sida innehåller länkar till tusentals gratis porrbilder, videoklipp och WebCams av erotisk karaktär och får inte beträdas av minderåriga.

[ Kliv in ]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

Denna sida innehåller länkar till tusentals gratis porrbilder, videoklipp och WebCams av erotisk karaktär och får inte beträdas av minderåriga.

[ Kliv in ]

Och du tror att de minderåriga lyder dig och inte går in dit när du säger att det finns P O R R där? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varning!

[ Kliv in ]

För att någon skriver att man inte får göra något så skrivs det inte en lag om det i lagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...