Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om du inte visste det så måste man vara 18 för att medverka i en porrfilm.

Jo men det hindrar inte tjejer från att ljuga om sin ålder... Och om en tjej är snygg så kanske inte herr. Direktör ser henne som så ung.

För övrigt skulle jag vilja veta vad Pkz runkar till om inte porr-rullar. En mentalbild av sin tjej kanske? Mysteriet tätnar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte visste det så måste man vara 18 för att medverka i en porrfilm.

Har du aldrig hört talas om riktiga fjårrttizzzarr som säger typ : "Visar mig i camen!" på lunar? :rolleyes: eller om det är nåt riktigt sjukt as som tittar på barn-porr här på sajten.Men det tror jag inte! :lol:

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men det hindrar inte tjejer från att ljuga om sin ålder... Och om en tjej är snygg så kanske inte herr. Direktör ser henne som så ung.

För övrigt skulle jag vilja veta vad Pkz runkar till om inte porr-rullar. En mentalbild av sin tjej kanske? Mysteriet tätnar...

"Jag är 18 ska vi börja knulla?"

Det är ju inte riktigt så det går det. Behövs flera tillstånd och underskrifter dör att inte tala om legitimation. Men ok heminspelade videos har väl inte den "säkerheten".

Toki: Jo då är mycket medveten om det men vet inte om så många har orken att leta upp någon med cam på msn för att få sig en runk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Toki: Jo då är mycket medveten om det men vet inte om så många har orken att leta upp någon med cam på msn för att få sig en runk.

Kolla lunar asså! :lol: Det kryllar av fjortisar som frågar : "Nån tjej som vill visa sig i camen? Adda mig på ***********@hotmail.com!" :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min: Lite Halv-Goth, Piercade Bröstvårtår, Svart hår, Svarta läppar. Lagom stora bröst, Inte helt rakad fitta.

The floor is your's...

Å samma. fast utan pierecadefacvadawdawdawded (stavning?) bröstvårtor.

och öhrm. svart hår, vitt fejs, mycke mascara, öhrm, ej rakad (blä för rakat, fett tråkigt). öögrm. inte anorexiker. stora bröst/ mellan bröst, who cares. nått sånt

undrar hur många som är som jerker, å vill ha blonda bitchar?

Blonda bitchar är för bönder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte? Fett skönt att bita i. Hoppas jag iaf. Inte vitt ansikte BTW. Blir för mycket om man ska liga och lalla i sängen tror jag.

MEN ORKA PÖKA PÅ NORMALA STÄLLEN?!?! tänkte slänga bort min oskuld på nått cp ställe, parken, grönan, i värenen på e4:an. vem vet :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å samma. fast utan pierecadefacvadawdawdawded (stavning?) bröstvårtor.

och öhrm. svart hår, vitt fejs, mycke mascara, öhrm, ej rakad (blä för rakat, fett tråkigt). öögrm. inte anorexiker. stora bröst/ mellan bröst, who cares. nått sånt

undrar hur många som är som jerker, å vill ha blonda bitchar?

Blonda bitchar är för bönder

Me want blond bitches. Me want. Give it to me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För fan...

Jag skulle runka alldeles nyss och tänker att jag kan slappa på en kondom för lite extra träning. Så här gick det:

Först lyckas jag med praktsteget att sätta på skiten bakochfram. När jag väl lyckas få runt den är kuken för stor för kondom jäveln och det hela slutar med att kondomen har tre kilometer extra space att spruta på...

Jävla skitkondomer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...