StellHell Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Någon som har KK.? Massa, flera stycken faktist. Men ska gå om tvåan så nu får jag nya. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Var på min tjej igår, och höll på med hennes tuttar. Åh, dom är perfekt. Har jag tur blir det mer idag. LOL Låter som någon unge som precis har fått ta i hand med Per Gessle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 LOL Låter som någon unge som precis har fått ta i hand med Per Gessle Hahahaha ... Undrar om hon tycker om att han skriver om henne här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hahahaha ... Undrar om hon tycker om att han skriver om henne här... Förmodligen så vet hon väl inte om det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Förmodligen så vet hon väl inte om det? Men tänk om hon skulle få veta det då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men tänk om hon skulle få veta det då.. Haha, jo hon vet faktist. Hon har kollat här. Men om ni nu blir så kåt av min text så slutar jag posta om henne här då. Puss puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Haha, jo hon vet faktist. Hon har kollat här. Men om ni nu blir så kåt av min text så slutar jag posta om henne här då. Puss puss. Hmmm...jag kan bli kåt utan din tjej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Haha, jo hon vet faktist. Hon har kollat här. Men om ni nu blir så kåt av min text så slutar jag posta om henne här då. Puss puss. .visa halvnakna bilder istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 .visa halvnakna bilder istället Var inte du typ tjugofem-trettio? Ja, jag säger då det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 .visa halvnakna bilder istället Peddogubbe! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 24 pedo eller inte, skiter jag i.. fjortisar är fräscha, så är det bara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) 24 pedo eller inte, skiter jag i.. fjortisar är fräscha, så är det bara.. Kolla på några i din ålder då! Eller blir du kåtare av 14-15 åringar? Redigerad 10 juni, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kolla på några i din ålder då! Eller blir du kåtare av 14-15 åringar? 14-15åringar har ju oftast fina kroppar så.. men jag vet inte.. ser aldrig någon i min egen ålder.. alla dom pöken är redan gifta o har barn o skit.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 14-15åringar har ju oftast fina kroppar så.. men jag vet inte.. ser aldrig någon i min egen ålder.. alla dom pöken är redan gifta o har barn o skit.. Nu ska vi inte gå för långt va? Så du menar allså att du skulle vilja ha samlag med en 14 eller 15 åring? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så du menar allså att du skulle vilja ha samlag med en 14 eller 15 åring? .tja, varför inte? ingen idé att hänga upp sig bara på åldern.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 .tja, varför inte? ingen idé att hänga upp sig bara på åldern.. Jag tror jag sticker nu..*går och spyr lite* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) .någon med lite erfarenhet måste ju "offra" sig så fjortisarna oxå blir tillfredställda Redigerad 10 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 .någon med lite erfarenhet måste ju "offra" sig så fjortisarna oxå blir tillfredställda Det känns skönt att nån offrar sig vi unga är sånna n00bs () , vi behöver 1337s som du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så, ni grabbar som runkar till porrfilmer. Ni runkar inte till 20åringar utan till 14åringar? Nu mår JAG illa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Så, ni grabbar som runkar till porrfilmer. Ni runkar inte till 20åringar utan till 14åringar? Nu mår JAG illa. Exakt! Jag spyr! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts