Topp3 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Har inte fått någon sperma är det nåt fel på mig :'( Jo, utifrån... @ Staffan: Prexis. Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Har inte fått någon sperma är det nåt fel på mig :'( Det tror jag nog Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Har inte fått någon sperma är det nåt fel på mig :'( Menar du att jag är inkompitent din satans mupp! Jag har gett dig mer än vad du har behövt ibland. Men du är bara otacksam och slänger den.. Jag blir djupt sårad! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Menar du att jag är inkompitent din satans mupp! Jag har gett dig mer än vad du har behövt ibland. Men du är bara otacksam och slänger den.. Jag blir djupt sårad! :'( Lägg ner.. Jag snackar om mig själv och inte dig... Du får la fixa sperma åt dig själv.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Pungpinan finns inte. Men jag kom på att det borde ju faktist ligga ganska nära Trosa va? Fixade en karta. Det borde ligga någonstans mellan Trosa och Fittja.. Har varit i både Fittja och Trosa ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag har sett Kåtakyrkan och Kåtaviken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Jag har faktiskt fiskat i Haschviken. Det ligger i Undén! Redigerad 7 juni, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Någon som "parkerat bilen i pastejköket.?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Någon som "parkerat bilen i pastejköket.?" Jag åt en pastejmacka till frukost.. Räknas det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag hittade ingen annan topic, men när fick ni eran Sperma första gången? Hur gammal var ni ? 9 års ålder faktist... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det kan ha vart kåtolja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag åt en pastejmacka till frukost.. Räknas det? Usch nej... Om vi säger så här då.... Någon som haft anal sex..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Någon som "parkerat bilen i pastejköket.?" Räknas mitt misstag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Räknas mitt misstag? Nej du ska bara vara tyst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nej du ska bara vara tyst... Hehe, okej. Då blir min "röst" Nej på analsex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hehe, okej. Då blir min "röst" Nej på analsex. Hahaha.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men sätt på henne då om du är så manlig. Sagt och gjort, nöjd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Sagt och gjort, nöjd? Tyvär, jag var inte med. Du får göra det en gång till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Någon som har KK.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Var på min tjej igår, och höll på med hennes tuttar. Åh, dom är perfekt. Har jag tur blir det mer idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts