Patrik Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Någon som haft sex på en skoltoalett.? Haha, står vad om att ingen vill ha det på min skolas toaletter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Du är ju kass.. Släng... Någon som haft sex på en skoltoalett.? Haha, nu ligger du skitigt till Nope, jag och min flickvän går inte på samma skola :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nope, jag och min flickvän går inte på samma skola :'( Men det finns andra som går på hennes skola/ klass höh höh hö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Men det finns andra som går på hennes skola/ klass höh höh hö Det finns andra som lätt får stryk av en stor elaking också Edit: Höhöhöhö Redigerad 7 juni, 2005 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det finns andra som lätt får stryk av en stor elaking också Edit: Höhöhöhö Men det finns andra som packar ner elakingen i en skokartong, trycker ner en fem dar gammal strumpa, låter en gospelkör stå och sjunga "helan går" i c-moll utanför skokartongen i fem dagar utan stopp, ända tills kolet ruttnar och skolådan får seriöst damp och flyger iväg till yttre Mongoliet. hö. hö. hö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men det finns andra som packar ner elakingen i en skokartong, trycker ner en fem dar gammal strumpa, låter en gospelkör stå och sjunga "helan går" i c-moll utanför skokartongen i fem dagar utan stopp, ända tills kolet ruttnar och skolådan får seriöst damp och flyger iväg till yttre Mongoliet. hö. hö. hö. Det finns små pojkar utan liv som skriver massor av otrotligt meningslös skit som ingen vill veta av över huvudtaget, brinn i ett stort hav av brinnande inferno. Höhöhö Nu kommer hon snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Du är ju kass.. Släng... Nae, dom ligger bra där dom ligger. Om du vill att dom ska bort får du komma hit och ta bort dom på ett vilkor. Då ska jag ta nya. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nu kommer hon snart Men sätt på henne då om du är så manlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Inte Filipinerna, fillipinerna. Din lilla knasboll! Det finns inget land som heter Fillipinerna! Och hur kunde du veta att det var blött där. KISS I HJÄRNAN!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det finns inget land som heter Fillipinerna! Men inte Fillipinerna heller, fillipinerna!! Litet f! Det är mitt ord för fillingar, eller kalsonger som det tydligen kallas. Vad du är jobbig ibland. Men du är ändå min snuttebulle. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men inte Fillipinerna heller, fillipinerna!! Litet f! Det är mitt ord för fillingar, eller kalsonger som det tydligen kallas. Vad du är jobbig ibland. Men du är ändå min snuttebulle.:"> Ok, så landet heter alltså Kalsonger. Kallas för fillingar men just du kallar det för fillipinerna. <Kollar på kartan> Jag hittar inte. Och hur visste du att det var blött där. Jag blir mer eller mindre galen av detta. Du är och förblir min butt-plug. Måste slicka på dig snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Suck... kalsonger ligger mellan Pungpinan och Fittja. End of dissection. I am thö evil spammer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Alltså, det här har spårat ur. Men ändå inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Suck... kalsonger ligger mellan Pungpinan och Fittja. End of dissection. I am thö evil spammer. Hahaha du sa dissection fast du menade disscution höh ¨ JAK ER JULHEST Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hahaha du sa dissection fast du menade disscution höh ¨ JAK ER JULHEST Nej han menade End of Fittja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ska tjejen vara längre än killen.? Vem bryr sig? Btw, i 7:an satt en snubbe och en brud och tafsade på varann hela tiden, händerna innanför den andras brallor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag hittade ingen annan topic, men när fick ni eran Sperma första gången? Hur gammal var ni ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag hittade ingen annan topic, men när fick ni eran Sperma första gången? Hur gammal var ni ? Om det är så jävla intresant så. 12 år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Suck... kalsonger ligger mellan Pungpinan och Fittja. End of dissection. I am thö evil spammer. Pungpinan finns inte. Men jag kom på att det borde ju faktist ligga ganska nära Trosa va? Fixade en karta. Det borde ligga någonstans mellan Trosa och Fittja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag hittade ingen annan topic, men när fick ni eran Sperma första gången? Hur gammal var ni ? Har inte fått någon sperma är det nåt fel på mig :'( StellHell @ dröm vidare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts