Jump to content

Sex Och Sånt

Sofie
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det finns andra som lätt får stryk av en stor elaking också

Edit: Höhöhöhö

Men det finns andra som packar ner elakingen i en skokartong, trycker ner en fem dar gammal strumpa, låter en gospelkör stå och sjunga "helan går" i c-moll utanför skokartongen i fem dagar utan stopp, ända tills kolet ruttnar och skolådan får seriöst damp och flyger iväg till yttre Mongoliet.

hö. hö. hö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det finns andra som packar ner elakingen i en skokartong, trycker ner en fem dar gammal strumpa, låter en gospelkör stå och sjunga "helan går" i c-moll utanför skokartongen i fem dagar utan stopp, ända tills kolet ruttnar och skolådan får seriöst damp och flyger iväg till yttre Mongoliet.

hö. hö. hö.

Det finns små pojkar utan liv som skriver massor av otrotligt meningslös skit som ingen vill veta av över huvudtaget, brinn i ett stort hav av brinnande inferno.

Höhöhö

Nu kommer hon snart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inget land som heter Fillipinerna!

Men inte Fillipinerna heller, fillipinerna!! Litet f! Det är mitt ord för fillingar, eller kalsonger som det tydligen kallas. Vad du är jobbig ibland. :rolleyes:

Men du är ändå min snuttebulle. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men inte Fillipinerna heller, fillipinerna!! Litet f! Det är mitt ord för fillingar, eller kalsonger som det tydligen kallas. Vad du är jobbig ibland. :)

Men du är ändå min snuttebulle.:">

Ok, så landet heter alltså Kalsonger. Kallas för fillingar men just du kallar det för fillipinerna.

<Kollar på kartan>

Jag hittar inte. Och hur visste du att det var blött där. Jag blir mer eller mindre galen av detta.

Du är och förblir min butt-plug. Måste slicka på dig snart. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...